>>
of je hebt, gezien de leeftijd, nog oude en degelijk spullen in huis.
We hebben het hier over huidige producten, niet die uit jaar nul.
Suc6 met vervangen.
Er staat ook nergens dat het met ALLE PRODUCTEN zo is...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
>>
>>Lady1234 schreef: ↑22 aug 2020 11:11@hebra98
Dit stelde Jablan.
“Bij apparaten met een stekker mag je er tegenwoordig vanuit gaan, dat er altijd 1 onderdeel is, dat het 1 dag na afloop van de garantie begeeft, waardoor je met een disfunctioneel apparaat blijft zitten“
En mijn producten zijn zeker niet uit het jaar nul.
¬¬
Ik gelukkig ook niet (afkloppen). Maar anderen wel, er zijn complete series gemaakt en verkocht met slechte elco's. Zie onderstaande link.
Duurzaamheid wordt dus wel meegenomen, en de conclusies komen niet overeen met de diverse statements hier.Gemiddeld wordt een wasmachine vervangen na bijna 12 jaar. In de meeste gevallen omdat de wasmachine defect is en een eventuele reparatie te duur bleek. Wasmachines van Miele werd pas na bijna 16 jaar vervangen, gevolgd door AEG na 12,5 jaar. De vorige wasmachine van Beko werd daarentegen al na 6 jaar vervangen en ook de vorige Samsung ging slechts iets langer dan 6 jaar mee.
Meer dan 50% van de mankementen ontstaan binnen 5 jaar. Dit kunnen verschillende defecten zijn, maar voornamelijk pompt het water niet meer af, maakt de wasmachine veel herrie of lekt hij water of draait de trommel niet meer. De wasmachines die beoordeeld zijn, hebben verschillende leeftijden en hoe ouder de machine hoe logischer het wordt dat er mankementen plaatsvinden.
Wasmachines van Bauknecht hebben veruit de meeste mankementen, maar die wasmachines zijn ook relatief ouder. Ook machines van Miele en Whirlpool hebben relatief veel met mankementen te maken gehad, maar de machines van Miele zijn ook relatief oud. De mankementen ontstaan daar in verhouding tot de andere merken een stuk later. Een Whirlpool-wasmachine mankeert juist eerder iets in de eerste 5 jaar.
De topicstarter had het over zijn droger en wasmachine, mocht u dat vergeten zijn. En niet over beeldschermen die door u gerepareerd worden.
Je had niet door dat in deze test de CB stiekem Samsung schermen heeft getest en dat wasmachines noemt?
Nop. Sinds vandaag kennen wij nog een stel. Onze buren.AndrevanKammen schreef: ↑19 aug 2020 17:42Ben ik nu de één van de weinigen die toevallig 2 slechte Samsung witgoed producten heeft gehad? Of is het een algemeen probleem. Als dat zo is dan vind ik het gewoon oplichting. Een wasmachine of droger hoort 10 jaar mee te gaan, niet 4.