LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krijg stoel na aankoop niet mee van de kringloop

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
alfatrion

Re: Krijg stoel na aankoop niet mee van de kringloop

Ongelezen bericht door alfatrion »

omega19 schreef:
26 aug 2020 19:53
Het gaat over een stoeltje van de kringloop van een paar tientjes......
Nee, volgens de kringloopwinkel is de stoel veel meer waard.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

omega19 schreef:
26 aug 2020 19:53
Moneyman schreef:
26 aug 2020 19:04
Volgens mij heeft TS nog niets op de band, dus is er nog geen aantoonbaar verzuim. Ik zou dan altijd gewoon een schriftelijke opeising sturen.

Die 14-dagenbrief is inderdaad natuurlijk niet nodig. :D
Het gaat over een stoeltje van de kringloop van een paar tientjes......
Lees je geen topics voor je reageert? Het gaat TS om zijn mogelijkheden en om het principe. De antwoorden zijn dus - in tegenstelling tot jouw bijdragen- ontopic.
Bob Schurkjens schreef:
26 aug 2020 19:56
Om je argument kracht bij te zetten, maak je van een stoel een stoeltje.
Dan weet je gelijk hoe sterk het argument is - not... :roll:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

De TS kan de kringloopwinkel natuurlijk ook aanbieden de stoel van haar terug te kopen, voor, laten we zeggen 300 euro. Een schikking zogezegd, want de stoel is veel meer waard.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zou het niet kunnen dat ze deze voze truc bij elk meubelstuk uithalen?

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Als ik naar de foto kijk zit u op een kussen. Zit de stoel ook zonder kussen wel lekker?
Waarom wilt u perse deze stoel? En waarom één?
Ik zie zo 123 niets van design aan deze stoel, maar goed ik ben ook niet echt een Deens design kenner :wink: .
Wat willen ze nu voor deze stoel hebben?

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik denk dat ts het stadium ik wil die stoel hebben allang voorbij. Het gaat nu om het principe

moederslink

tja....wat moet je nu met één zo.n stoel ?
Ik zou zeggen, smoor er maar in, mijn geld terug en toedelidoki 😊

janpaula

Ongelezen bericht door janpaula »

Inderdaad moederslink zou ik graag willen, maar ik krijg mijn geld niet terug. Ik krijg alleen een waardebon.

En inderdaad juliomariner het gaat me nu om het principe. Ik denk dat deze kringloop niet goed bezig is.

moederslink

Wat vragen ze nu dan voor die stoel? Ik heb het al een paar keer gevraagd, maar nog geen antwoord van u gekregen.
Wat is het verschil in prijs? Daar ben ik nl nu wel zolangzamerhand heel erg benieuwd naar :!: .
En misschien krijgt u dan ook wel wat andere adviezen of meningen vd forummers.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

moederslink schreef:
26 aug 2020 23:24
Wat vragen ze nu dan voor die stoel? Ik heb het al een paar keer gevraagd, maar nog geen antwoord van u gekregen.
Wat is het verschil in prijs? Daar ben ik nl nu wel zolangzamerhand heel erg benieuwd naar :!: .
En misschien krijgt u dan ook wel wat andere adviezen of meningen vd forummers.
Ik denk dat daar geen antwoord op gaat komen. Het lijkt er steeds meer op dat reacties van TS maar naar een bepaalde forumleden in een bepaalde richting gaan.
Verder verbaas ik mij (wederom) over een aantal (re)acties van TS. Een aantal zaken werden voor mij voorspelbaar en de manier van deelnemen past niet echt in het gedrag van een nieuw forumlid. Ik haak af.

moederslink

janpaula schreef:
25 aug 2020 12:47
En ik ben dan ook ineens weg. Achter de toonbank stonden 2 mannetjesputters, echt stevige, sterke mannen waartegen ik echt niets begin. Als die mijn telefoon uit mijn handen pakken ben ik weg.
Ook hier bij de Kringloop staan stevige kerels , dat moet ook wel, want dat oude eiken is zwaar om te tillen. Je gaat toch niet liggen rollebollen met deze mannen?
En waarom zouden ze uw telefoon uit uw handen pakken? Dat doet men toch niet :roll: .

moederslink

janpaula schreef:
25 aug 2020 13:58
moederslink schreef:
25 aug 2020 13:41
Is het verschil in prijs heel erg groot?
Wat heeft u betaald en wat willen ze er voor hebben?
Ik zie er zo 123 geen design stoel in, trouwens.
Probeer anders in den minne te schikken, ieder de helft vh verschil .
Met mannetjesputters daar stampei gaan maken is ook de oplossing niet natuurlijk.
Er is geen sprake van een 'verschil in prijs'. Het is een vrij gewone stoel, die wel heel lekker zit. Het is volgens mij niet eens een design. Zal best Deens zijn, maar design? De kringloop denkt dat ze goud in handen hebben. Ze hebben waarschijnlijk gegoogled op het merk, dat ik niet eens weet. In den minne schikken klinkt als de beste oplossing, maar daar heb ik een hard hoofd in.
Er moet verschil in prijs zijn!
En waarom dan niet eens geprobeerd in den minne te schikken ?

janpaula

Als je deze recensies bekijkt, dan begrijp je waarom ik me niet op mijn gemak voel tegenover die stevige kerels: https://www.facebook.com/Kringloop-Loos ... e_internal

Van in den minne schikken is geen sprake, je staat tegenover een blok waar niet mee valt te praten.

Hoeveel de stoel nu kost weet ik niet, de stoel is buiten zicht gezet ik heb hem na zondag helemaal niet meer gezien. Er werd een prijs van 900 euro genoemd, maar dat lijkt me nergens op slaan (zie ook de foto)..

moederslink

janpaula schreef:
26 aug 2020 11:55
Ik had besloten niet voor de juridische weg te gaan, omdat me dat teveel geld en energie kost. Maar inmiddels weet ik het zo net nog niet. Net nl. teruggegaan naar de kringloop en dan maar het geld (30 euro) teruggevraagd, omdat ik die stoel niet mee krijg.
Maar ik moest morgen terugkomen, als de baas er is en die gaat me dan een waardebon geven.

Dit zag ik toch als diefstal en niet langer civiel, dus aangifte proberen te doen bij de politie, maar die houden vol dat het civiel is en nemen de aangifte niet aan.
Inmiddels is het ' morgen ' oftewel donderdag 27 augustus.
Gaat u vandaag dus terug naar die winkel?

janpaula

moederslink schreef:
27 aug 2020 09:54
janpaula schreef:
26 aug 2020 11:55
Ik had besloten niet voor de juridische weg te gaan, omdat me dat teveel geld en energie kost. Maar inmiddels weet ik het zo net nog niet. Net nl. teruggegaan naar de kringloop en dan maar het geld (30 euro) teruggevraagd, omdat ik die stoel niet mee krijg.
Maar ik moest morgen terugkomen, als de baas er is en die gaat me dan een waardebon geven.

Dit zag ik toch als diefstal en niet langer civiel, dus aangifte proberen te doen bij de politie, maar die houden vol dat het civiel is en nemen de aangifte niet aan.
Inmiddels is het ' morgen ' oftewel donderdag 27 augustus.
Gaat u vandaag dus terug naar die winkel?
Daar ben ik nog niet uit. Ik durf niet goed en heb ook helemaal geen zin in een waardebon, want ik ik wil niets meer uit die winkel hebben. Een gesprek met die mensen is onmogelijk. Misschien neem ik mijn verlies dan maar.

moederslink

Neem 2 stevige mensen mee en vertel ze dat u ook op Radar uw klacht heb gezet en eis uw geld terug.
Ik wens u succes!

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Begrijpelijk maar ik vind 30 euro veel geld om zo maar aan een stelletje *****'s te geven.

JozJan

Ongelezen bericht door JozJan »

Neem dan in ieder geval de waardebon aan en geef die desnoods aan iemand anders.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

JozJan schreef:
27 aug 2020 10:23
Neem dan in ieder geval de waardebon aan en geef die desnoods aan iemand anders.
Nou... als TS zijn recht nog uit wil oefenen, zou ik dat natuurlijk juist niet doen. Alleen als je van plan bent het erbij te laten zitten, is een waardebon beter dan niets.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Met die waardebon zit je aan hen vast. Ze zullen dat tegen je gebruiken in de toekomst.

Gesloten