Geip Suusje schreef: ↑02 sep 2020 22:45
Wat jij niet wil begrijpen is dat het van PostNL fout is om beloften te doen over pakketten die je niet in bezit hebt.
En dus nogmaals, kijk dan naar de gegevens die de verkoper geeft. Daar hebt u mee te maken.
Die hele uitleg over hoe moeilijk het allemaal wel niet is binnen de postorganisatie, daar heb ik dus niets mee te maken.
Dat jij het snapt is mooi, maar ik
hoef het niet te snappen. Ik ben een consument, geen postprofessional.[/quote]
Als u het niet wilt begrijpen, doe dan geen uitspraken die alleen in uw straatje passen.
Wat ik wel weet, als professional op ander gebied, is dat je zaken zeker moet stellen. Dus: geen uitspraken/beloften doen over pakketten die je niet in je bezit hebt. Men gokt. Dat is niet professioneel.
Mensen willen
zekerheid. Niemand heeft wat aan planningen die uit gaan van het meest gunstige geval en om de haverklap niet gehaald worden.
Als bruggen op de PostNL manier geconstrueerd zouden worden zou 20% mogen instorten??? Omdat zorgvuldig berekenen en bouwen 'zo lastig, zoveel werk' is? Man, je bent gewoon knoeiwerk aan het promoten.
Als jij arts was geworden zou je al lang je vergunning kwijt zijn geraakt.[/quote]
Geen idee waar uw vergelijkingen op slaan, maar er zijn zat redenen te bedenken waarom een chauffeur zijn streeftijd niet haalt of waarom uw pakje niet op die dag aankomt. Een bezorger is ook maar een mens en hij is afhankelijk van enorm veel factoren waar je simpelweg niet op kan plannen. Dat heeft niets te maken met artsen of bruggen.