LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 feb 2011 18:28
Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
Ziggo, wat een slecht bedrijf. Al ruim 2 jaar constant storing signaal. Zowel televisie als internet.
Op 13-11-2019 om 17.27 uur is er door een medewerker van Ziggo het volgende genoteerd: Gemeten EV en GV buiten, conclusie niet constant, doorgezet naar afdeling USMS om dit verder uit te zoeken. U voelt het al aankomen, nooit iets meegedaan.
Na nog ongeveer 50 keer bellen constant het zelfde verhaal te horen gekregen. Eerst moet er een monteur voor binnen komen en die kan weer een monteur voor buiten laten komen. Maar ik heb er al meer dan 4 gehad, allemaal met dezelfde conclusie: Het is buiten niet goed !!
Dat klopt want als het regent dan is het signaal heel slecht.
Dus om het duidelijk te maken vertel ik ze het verhaal van een huis met een gat in het dak. Iedere keer komt er een monteur langs en die ziet dat er een gat in het dak zit maar hij kan niks doen. Vervolgens komt er een monteur van buiten die ook ziet dat er een gat in het dak zit en hij noteert dit en geeft aan dat ze het gaan verhelpen. Vervolgens bel ik en geef aan dat er nog steeds een gat in het dak zit. Nee dat kan niet hoor mevrouw, het probleem is afgemeld, dus alles is goed. Anders sturen we toch gewoon weer een binnen mionteur !!!! NEEEEEEEEEE, die kunnen het niet oplossen. Vervolgens wordt ik vandaag gebeld en wordt mij even nadrukkelijk verteld dat ik naar de procedure moet luisteren, want ja na 2 jaar ken je die natuurlijk niet. U ziet het al aankomen : Er moet eerst een binnen monteur komen want er is geen probleem en de problemen die ik eerder heb gemeld zijn afgehandeld. Nou ik kan u vertellen dat er niks is verholpen, ik heb nog steeds k*t beeld op de televisie, mijn dochter kan geen les volgen op de universiteit omdat het signaal van internet zo k*t is dat ze er steeds wordt uitgegooid.
Dit is een heeeeeele korte versie van de slechte manier van hulp van Ziggo bij problemen. Na 25 jaar klant bij Ziggo te zijn verwacht je wel een beter afhandeling/service.
Op 13-11-2019 om 17.27 uur is er door een medewerker van Ziggo het volgende genoteerd: Gemeten EV en GV buiten, conclusie niet constant, doorgezet naar afdeling USMS om dit verder uit te zoeken. U voelt het al aankomen, nooit iets meegedaan.
Na nog ongeveer 50 keer bellen constant het zelfde verhaal te horen gekregen. Eerst moet er een monteur voor binnen komen en die kan weer een monteur voor buiten laten komen. Maar ik heb er al meer dan 4 gehad, allemaal met dezelfde conclusie: Het is buiten niet goed !!
Dat klopt want als het regent dan is het signaal heel slecht.
Dus om het duidelijk te maken vertel ik ze het verhaal van een huis met een gat in het dak. Iedere keer komt er een monteur langs en die ziet dat er een gat in het dak zit maar hij kan niks doen. Vervolgens komt er een monteur van buiten die ook ziet dat er een gat in het dak zit en hij noteert dit en geeft aan dat ze het gaan verhelpen. Vervolgens bel ik en geef aan dat er nog steeds een gat in het dak zit. Nee dat kan niet hoor mevrouw, het probleem is afgemeld, dus alles is goed. Anders sturen we toch gewoon weer een binnen mionteur !!!! NEEEEEEEEEE, die kunnen het niet oplossen. Vervolgens wordt ik vandaag gebeld en wordt mij even nadrukkelijk verteld dat ik naar de procedure moet luisteren, want ja na 2 jaar ken je die natuurlijk niet. U ziet het al aankomen : Er moet eerst een binnen monteur komen want er is geen probleem en de problemen die ik eerder heb gemeld zijn afgehandeld. Nou ik kan u vertellen dat er niks is verholpen, ik heb nog steeds k*t beeld op de televisie, mijn dochter kan geen les volgen op de universiteit omdat het signaal van internet zo k*t is dat ze er steeds wordt uitgegooid.
Dit is een heeeeeele korte versie van de slechte manier van hulp van Ziggo bij problemen. Na 25 jaar klant bij Ziggo te zijn verwacht je wel een beter afhandeling/service.
Re: Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
Dan zou ik mij al die ergernis besparen en overstappen naar KPN.
U zit toch niet vast aan Ziggo?
U zit toch niet vast aan Ziggo?
Re: Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
De logistieke gang van zaken herken ik. De buitenmonteur komt pas in actie als eerst de binnenmonteur geweest is. Alleen de volgende stap ontbreekt kennelijk, de buitenmonteur kan op zijn meetinstrument zien dat er vocht in de grondkabel zit en daarom moet die kabel vervangen worden. Dat doet ziggo niet zelf maar huurt daar een gespecialiseerde aannemer voor in. Bij mij kwam die pas na vier maanden, het beeld was daarna perfect. Overigens hoefde ik maar 1x te bellen met ziggo.Lucienne10 schreef: ↑07 sep 2020 18:04Ziggo, wat een slecht bedrijf. Al ruim 2 jaar constant storing signaal. Zowel televisie als internet.
Op 13-11-2019 om 17.27 uur is er door een medewerker van Ziggo het volgende genoteerd: Gemeten EV en GV buiten, conclusie niet constant, doorgezet naar afdeling USMS om dit verder uit te zoeken. U voelt het al aankomen, nooit iets meegedaan.
Na nog ongeveer 50 keer bellen constant het zelfde verhaal te horen gekregen. Eerst moet er een monteur voor binnen komen en die kan weer een monteur voor buiten laten komen. Maar ik heb er al meer dan 4 gehad, allemaal met dezelfde conclusie: Het is buiten niet goed !!
Re: Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
nee hoor, ik verwacht dat ze dezelfde service geven aan iedereen. Dat die service beneden peil is kan niet ontkent worden, maar ik zie niet in waarom iemand die 25 jaar klant is meer rechten heeft verworven. Hoewel klanten dat vaak wel denken.Lucienne10 schreef: ↑07 sep 2020 18:04Na 25 jaar klant bij Ziggo te zijn verwacht je wel een beter afhandeling/service.
JozJan
vindt dit leuk
Re: Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
Misschien uw probleem eens op hun forum zetten, mijn ervaring is dat dat beter werkt dan steeds bellen.
https://community.ziggo.nl/
https://community.ziggo.nl/
Re: Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
Hier ben ik het helemaal mee eens, sinds ik via Messenger met hun communiceer. Gaat alles een stuk makkelijker en sneller.Lowieze schreef: ↑08 sep 2020 08:42Misschien uw probleem eens op hun forum zetten, mijn ervaring is dat dat beter werkt dan steeds bellen.
https://community.ziggo.nl/
Voordeel tegenover bellen is dat ze niet adhoc hoeven reageren en even kunnen overleggen/nadenken.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 08 sep 2020 12:01
Re: Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
Ik ben blij dat ik van Ziggo af ben.
Nu heb ik KPN en ik ben helemaal tevreden.
Nu heb ik KPN en ik ben helemaal tevreden.
Re: Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
Ach het is maar wat je gewend bent, de ene keer zijn er veel klachten over KPN de andere keer Ziggo dan weer Tele2 en TMobile.edwinrotterdam schreef: ↑08 sep 2020 12:16Ik ben blij dat ik van Ziggo af ben.
Nu heb ik KPN en ik ben helemaal tevreden.
Het zijn allemaal erg grote bedrijven en die kunnen het nooit iedereen na de zin doen.
Re: Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
Over ieder bedrijf zijn wel klachten te vinden, een bedrijf met 100% klanttevredenheid zou ik niet vertrouwen.edwinrotterdam schreef: ↑08 sep 2020 12:16Ik ben blij dat ik van Ziggo af ben.
Nu heb ik KPN en ik ben helemaal tevreden.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 sep 2020 19:38
Re: Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
Inmiddels heb ik al al meer dan 5 jaar problemen met het signaal, internet en televisie van mijn provider Ziggo. Vanuit mijn kant en de kant van Ziggo is inmiddels alles ondernomen wat mogelijk is om het probleem op te lossen. Het probleem is aanzienlijk minder maar is nog wel aanwezig ook al is het minimaal. Vanuit Ziggo is er al enkele malen een financiële tegemoetkoming gedaan.
Aangezien het probleem niet oplosbaar is maar voor mij acceptabel heb ik voorgesteld een coulance regeling op te zetten, bv 10% korting op de abonnementsprijs.
Wat schets mijn verbazing: Ziggo biedt een nieuw abonnement aan met de mededeling als het mij niet schikt ik maar van provider moet wisselen. Dit aanbod is gedaan door een nieuwe case medewerker van Ziggo.
Wie herkent deze handelswijze?
Aangezien het probleem niet oplosbaar is maar voor mij acceptabel heb ik voorgesteld een coulance regeling op te zetten, bv 10% korting op de abonnementsprijs.
Wat schets mijn verbazing: Ziggo biedt een nieuw abonnement aan met de mededeling als het mij niet schikt ik maar van provider moet wisselen. Dit aanbod is gedaan door een nieuwe case medewerker van Ziggo.
Wie herkent deze handelswijze?
Re: Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
5 jaar al problemen? dan bent u wel heel geduldig.E.Boelhouwer schreef: ↑26 sep 2020 13:51Inmiddels heb ik al al meer dan 5 jaar problemen met het signaal, internet en televisie van mijn provider Ziggo. Vanuit mijn kant en de kant van Ziggo is inmiddels alles ondernomen wat mogelijk is om het probleem op te lossen. Het probleem is aanzienlijk minder maar is nog wel aanwezig ook al is het minimaal. Vanuit Ziggo is er al enkele malen een financiële tegemoetkoming gedaan.
Aangezien het probleem niet oplosbaar is maar voor mij acceptabel heb ik voorgesteld een coulance regeling op te zetten, bv 10% korting op de abonnementsprijs.
Wat schets mijn verbazing: Ziggo biedt een nieuw abonnement aan met de mededeling als het mij niet schikt ik maar van provider moet wisselen. Dit aanbod is gedaan door een nieuwe case medewerker van Ziggo.
Wie herkent deze handelswijze?
Ik had het advies van Ziggo al vele jaren eerder opgepakt en wat naar een andere provider gegaan.
D34M0N
vindt dit leuk
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 30 sep 2010 11:38
Re: Zeer slechte klachten afhandeling Ziggo
nu bij tele2 is het niet beter hoor ,op het forum steeds het zelfde verhaal ,anders maar even bellen ,jaja ellelang wachten enz ,plus de kosten ervan ,gaat over tweede tv hapert en de modem en alles erbij doet het niet goed steeds gaat het op rond dus hapert ,al weken enje komt niet verder als ze nu verder helpen en in werking stelt en via hun een monteur sturen of nieuwe spullen ,heb het toch bij hun in bruikleen.
dus zo goed is de service ook niet ,wacht maar weer af ,kan heel sne llid worden en dan is het verder gedaan met de service
dus zo goed is de service ook niet ,wacht maar weer af ,kan heel sne llid worden en dan is het verder gedaan met de service