LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PostNL heeft geen telefoonnummer
PostNL heeft geen telefoonnummer
Waarom heeft PostNL geen telefoonnummer waar je ze kan berijden. Deze morgen een verhuis service in gevuld en aan het einde staat dat je een mail ontvangt met een link, maar deze heb ik niet gehad. Daarom wil ik PostNL eventjes bellen dat er iets mis is gegaan. De betaling is wel goed verlopen en is ook afgeschreven van de rekening, maar eventjes gewoon bellen naar de klantenservice kan niet. Via de computer van de klantenservice bij PostNL krijg ik zulke rare antwoorden dat ik daar mee ben gestopt.
Zou u dat ook eens in een uitzending willen behandelen want zo een groot bedrijf dat servies verleent je niet kan bellen. Bij de andere pakket bedrijven kan je wel bellen waar om hier niet. Als ze te veel telefoon krijgen moet ze maar wat mensen aan nemen.
Zou u dat ook eens in een uitzending willen behandelen want zo een groot bedrijf dat servies verleent je niet kan bellen. Bij de andere pakket bedrijven kan je wel bellen waar om hier niet. Als ze te veel telefoon krijgen moet ze maar wat mensen aan nemen.
-
- Berichten: 914
- Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55
Re: PostNL heeft geen telefoonnummer
Gezien wat u van plan bent te doen met ze snap ik dat ze zich even onbereikbaar houden.
Ik zie wel dat ze zelf als alternatief noemen:
In dat geval kun je een privébericht via Facebook of Twitter sturen.
Aygulf
vindt dit leuk
Re: PostNL heeft geen telefoonnummer
Hoezo niet?
Ik snap niet echt hoe het kan dat u er met die computer niet uit kwam, heb het net geprobeerd, binnen de kortste keren had ik de vraag met welk nummer ik ze wil bellen.Klik hieronder op de knop 'Contact opnemen'. Daan vraagt je hoe je contact wilt opnemen – kies 'Bellen'. Vervolgens zal Daan je alvast wat vragen stellen. Jouw antwoorden stuurt hij door naar zijn echte collega’s die je vervolgens aan de telefoon verder zullen helpen. Heb je alle vragen beantwoord? Dan vertelt Daan je onder welk nummer jouw gegevens bij de klantenservice bekend zijn en via welk telefoonnummer jij contact met ons op kunt nemen. Dit telefoonnummer is speciaal op basis van jouw antwoorden geselecteerd. Zo hoef je niet meer door een telefoonmenu, maar heb je direct de juiste collega te pakken!
Let op: zie je 'Bellen' niet staan? Dan is onze telefonische klantenservice op dat moment gesloten. Daan vertelt je wanneer onze klantenservice weer open is.
Zo heel moeilijk is het niet. Als u rare antwoorden krijgt, zal dit zeer waarschijnlijk liggen an de input die u geeft.Wat is je vraag?
ik heb geen mail ontvangen van de verhuisservice
Dankjewel.
Heb je een track & trace-code, KG code of betaalcode?
nee
Ben je zelf de ontvanger, afzender of iets anders?
anders
Over welk onderwerp gaat je vraag?
Verhuisservice
Staat genoteerd. Dan nu je contactgegevens.
Wat zijn je voorletters?
Wat is je achternaam?
Wat is jouw postcode?
Wat is je huisnummer (met eventuele toevoeging)?
Mijn collega's herkennen je meteen als ze weten met welk telefoonnummer je belt.
Met welk nummer ga je ons bellen?
Wat is je e-mailadres?
Dankjewel voor het doorgeven!
Noteer dit nummer: ****. Jouw gegevens zijn onder dit nummer bij ons bekend.
Je kunt ons bereiken op: ***
Re: PostNL heeft geen telefoonnummer
Vragensteller heeft helemaal gelijk. En als anderen het normaal vinden om in 12 vragen aan een robot eerst al je persoonlijke gegevens prijs te moeten geven vordat je een steek verder bent dan is er toch iets mis met hun interpretatie over dat telefoonnummer.
hebra98
vindt dit leuk
Re: PostNL heeft geen telefoonnummer
Nou, nou... zo spannend is het toch allemaal niet? Voor het onderwerp waar dit over gaat (= verhuisservice) zijn dit vrij voor de hand liggende vragen. Die "al je persoonlijke gegevens" zie ik niet bepaald.
Re: PostNL heeft geen telefoonnummer
Mag ik er even op wijzen dat berndv weer eens, geheel belangeloos, iets uitzoekt en een gedetailleerde en nuttige reactie geeft? Vast wel; dus daar wijs ik even op. Hulde!
D34M0N
, moederslink
, Lady1234
, Aygulf
en berndv
vinden dit leuk
Erthanax
, Moneyman
, moederslink
en grun
vinden dit leuk
Re: PostNL heeft geen telefoonnummer
Hoe denk je dat PostNL TS kan helpen zonder zijn gegevens te weten?
Re: PostNL heeft geen telefoonnummer
Op zich vind ik het wel een mooi systeem. Hiermee wordt je vraag duidelijk en door het nummer van de beller te vragen kan de inkomende oproep bij de klantenservice gelijk gerouteerd worden naar de juiste afdeling en is de persoon die je aan de lijn krijgt op de hoogte van de reden van het gesprek. Het contact zou dan korter kunnen, omdat je direct gericht geholpen kunt worden.
En je kunt je klantenservice beter opleiding/specialiseren, omdat de klanten gerichter binnenkomen. En ja, een menu kan dat ook ondervangen, maar je wilt niet weten hoeveel mensen maar een optie kiezen. Persoonlijk zou ik liever in een dergelijke chat eerst al de basis neerleggen, in plaats van eindeloos in een telefoonmenu rond te moeten hobbelen voor ik een medewerker spreek. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
En je kunt je klantenservice beter opleiding/specialiseren, omdat de klanten gerichter binnenkomen. En ja, een menu kan dat ook ondervangen, maar je wilt niet weten hoeveel mensen maar een optie kiezen. Persoonlijk zou ik liever in een dergelijke chat eerst al de basis neerleggen, in plaats van eindeloos in een telefoonmenu rond te moeten hobbelen voor ik een medewerker spreek. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
Dorfje
vindt dit leuk
Re: PostNL heeft geen telefoonnummer
En dan heb je eindelijk een nummer en dan sta je minstens een half uur in de wacht!
Re: PostNL heeft geen telefoonnummer
Zelfde soort ervaring opgedaan met strafport klacht indienen. Ben uiteindelijk via bellen en allerlei privégegevens vragen kreeg ik een telefoonnummer door van klantenservice. Werd weet doorverwezen naar een link waar ik voor een klacht het track en tracenummer kom invullen en strafportnummer , hetgeen ik niet had, had online pakket verstuurd.Balen. onverwacht kwam ik een mogelijkheid van bezwaar tegen, echter geen mogelijkheid afbeeldingen of bijlage toe te voegen en maar 400 tekens mogelijk.
Na twee dagen zou er gereageerd worden
maar dan was het pakket al lang afgevoerd. Ook email of klachtenformulier per onderwerp niet te vinden. Kortom slechte " Daan" applicatie zeer gebruikers onvriendelijk en PostNl excelleert in onbereikbaar waarbij plug en play menselijk contact bij voorkeur wordt vermeden. Ben 2 uur bezig geweest om e.e.a. te regelen , waardeloze inrichting en benadering van klant
Na twee dagen zou er gereageerd worden
maar dan was het pakket al lang afgevoerd. Ook email of klachtenformulier per onderwerp niet te vinden. Kortom slechte " Daan" applicatie zeer gebruikers onvriendelijk en PostNl excelleert in onbereikbaar waarbij plug en play menselijk contact bij voorkeur wordt vermeden. Ben 2 uur bezig geweest om e.e.a. te regelen , waardeloze inrichting en benadering van klant
Moneyman
vindt dit leuk