Feedback op het Forum - deel 3
-
Re: Feedback op het Forum - deel 3
De redactie/beheerder heeft gevraagd om via PM om feedback te geven, en dat ga ik dus ook doen en niet hier. Hier verder modderen heeft geen zin en is ook niet erg constructief.
Waar heb ik dat hier eerder gehoord.?
Forumleden die zelf willen kunnen ingrijpen om aan andere forumleden een waarschuwing uit te delen etc, een posting te kunnen verwijderen,etc.
Ik heb eerder gezegd, je kan niet en mee-discussieren en ook scheidsrechter zijn
CarlaHeusden
en J. Deltoer
vinden dit leuk
Maar daar is dit topic juist voor bedoeld, om feedback te geven op het forum.CarlaHeusden schreef: ↑22 sep 2020 17:28De redactie/beheerder heeft gevraagd om via PM om feedback te geven, en dat ga ik dus ook doen en niet hier. Hier verder modderen heeft geen zin en is ook niet erg constructief.
Dus blijkbaar dit niveau.J. Deltoer schreef: ↑22 sep 2020 13:57Ik stel ook een constructieve discussie voor, zonder arrogantie, beledigingen, verdachtmakingen en het afbranden van nieuwkomers. Zo is dit forum bedoeld.
Uw vergelijking raakt (weer) kant noch wal.
Nogmaals: dit is een consumentenforum. Mensen komen hier om hun (negatieve) ervaringen te delen en het enige wat u doet is de hele dag op de loer liggen om ze af te branden.
-
Dat is wat radar zegt @Lady1234.Feedback kan via PM
Dat kan prima. Dit gebeurt op andere fora wel en hoeft niet tot onmogelijke situaties te leiden.
-
Een citaat van mij in een andere kwestie gebruiken als zijnde een antwoord van u op een citaat van mij in deze topic.Lady1234 schreef: ↑22 sep 2020 18:21Dus blijkbaar dit niveau.J. Deltoer schreef: ↑22 sep 2020 13:57Ik stel ook een constructieve discussie voor, zonder arrogantie, beledigingen, verdachtmakingen en het afbranden van nieuwkomers. Zo is dit forum bedoeld.
Uw vergelijking raakt (weer) kant noch wal.
Nogmaals: dit is een consumentenforum. Mensen komen hier om hun (negatieve) ervaringen te delen en het enige wat u doet is de hele dag op de loer liggen om ze af te branden.
Laag bij de grond. Ga u schamen.
CarlaHeusden
vindt dit leuk
-
Op dit forum gaat dat niet lukken Alfatron. Dan krijg je dat een bepaald kliekje elkaar gaat tippen. Zo houdt het pestgedrag nooit op. En dat is al ruim 15 jaar hier een probleem.alfatrion schreef: ↑22 sep 2020 18:25Dat kan prima. Dit gebeurt op andere fora wel en hoeft niet tot onmogelijke situaties te leiden.
hebra98
vindt dit leuk
-
Mits misbruik ook echt gestraft wordt en dat laatste is denk ik de crux. Wie bepaald wat misbruik is en welke forumleden hebben hierin een streepje voor en welke niet. Nee, ik vrees het ergste met zo'n optie. Ik vind de meldknop sowieso een optie waarvan eens zichtbaar moet zijn wie hier nou op drukt.
“Een citaat van mij in een andere kwestie gebruiken als zijnde een antwoord van u op een citaat van mij in deze topic.
Laag bij de grond. Ga u schamen“
“Ik stel ook een constructieve discussie voor, zonder arrogantie, beledigingen, verdachtmakingen en het afbranden van nieuwkomers. Zo is dit forum bedoeld“
Gelukkig zijn er de laatste tijd heel wat (oude) nieuwkomers bijgekomen, die het niveau van het forum beslist omhoog kunnen krijgen met hun gespleten tong.
Laag bij de grond. Ga u schamen“
“Ik stel ook een constructieve discussie voor, zonder arrogantie, beledigingen, verdachtmakingen en het afbranden van nieuwkomers. Zo is dit forum bedoeld“
Gelukkig zijn er de laatste tijd heel wat (oude) nieuwkomers bijgekomen, die het niveau van het forum beslist omhoog kunnen krijgen met hun gespleten tong.
Waarom zou voor iedereen zichtbaar moeten zijn wie een bericht gemeld heeft?J. Deltoer schreef: ↑22 sep 2020 18:49Ik vind de meldknop sowieso een optie waarvan eens zichtbaar moet zijn wie hier nou op drukt.
Je bent nog niet eens een maand lid, maar weet al wel dat al 15 jaar lang dezelfde mensen hier steeds op het forum zijn?
Voor zover ik heb kunnen zien hebben er echt wel bepaalde wisselingen plaatsgevonden in actieve leden.
-
In een ver verleden ben ik bij dit forum terechtgekomen omdat trosradar het platform was vanwege de legiolease affaire. Dat was in de tijd dat je niet hoefde in te loggen maar ook als gast kon reageren.
Ergens in 2004, 2005 of 2006 is het kunnen reageren zonder in te loggen al afgeschaft.
Ik denk dat de meeste mensen er wel iets van zou willen maken. Je hebt alleen mensen nodig die niet bang zijn als mensen opstappen, maar gaan voor de afgesproken waarden. Dat is een kwestie van de juiste mensen uitkiezen.J. Deltoer schreef: ↑22 sep 2020 18:34Op dit forum gaat dat niet lukken Alfatron. Dan krijg je dat een bepaald kliekje elkaar gaat tippen. Zo houdt het pestgedrag nooit op. En dat is al ruim 15 jaar hier een probleem.
-
-
Ongetwijfeld. En wat is er in de tussenliggende 15 jaar dan gebeurd?J. Deltoer schreef: ↑22 sep 2020 19:45In een ver verleden ben ik bij dit forum terechtgekomen omdat trosradar het platform was vanwege de legiolease affaire. Dat was in de tijd dat je niet hoefde in te loggen maar ook als gast kon reageren.
Volgens mij bedoelde de moderator dat feedback op elkaar via PM moet en in dit topic uitsluitend feedback op het forum. Dat is teminste het forumbeleid dat de moderatie al enkele malen heeft gecommuniceerd.
kuklos
en witte angora
vinden dit leuk
-
Wat vreemd, feedback geef je toch in dit feedbacktopic?CarlaHeusden schreef: ↑22 sep 2020 17:28De redactie/beheerder heeft gevraagd om via PM om feedback te geven, en dat ga ik dus ook doen en niet hier. Hier verder modderen heeft geen zin en is ook niet erg constructief.
Feedback op elkaar via een PM , ( zou idd beter zijn !) maar dat gaat niet gebeuren , men doet dat niet, men brandt liever elkaar in het openbaar af.