Sinds 24 augustus we bezig met Budget alles in 1 om een volgens hen klein probleem op te lossen.
Volgens hen zat het probleem in de ontvanger.
Inmiddels zijn we 2 nieuwe ontvangers verder en bij iedere telefonische actie worden de problemen groter.
Door technische problemen intern kon eerst de oude niet worden afgemeld.
Ze stuurden zelfs een monteur van KPN langs, daar zou de storing zitten. Een lachertje voor hem en voor ons huilen.
Was toch echt hun eigen probleem.
Ook inmiddels de 3e pincode.
Bij de laatste nieuwe pincode liep het helemaal fout.
Wie o wie herkent dit?
Ik ben teneinde raad.
Alleen maar tel.contact helaas.
Hun eigen monteur komt niet tenzij ik zelf voor de kosten opdraai.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1
Re: Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1
Kun je misschien wat meer informatie geven? Gaat het om een nieuw abonnement of hadden jullie dat abonnement al langer, maar ontstonden de problemen pas eind augustus?Beamulder schreef: ↑02 okt 2020 14:31Sinds 24 augustus we bezig met Budget alles in 1 om een volgens hen klein probleem op te lossen.
Volgens hen zat het probleem in de ontvanger.
Inmiddels zijn we 2 nieuwe ontvangers verder en bij iedere telefonische actie worden de problemen groter.
Door technische problemen intern kon eerst de oude niet worden afgemeld.
Ze stuurden zelfs een monteur van KPN langs, daar zou de storing zitten. Een lachertje voor hem en voor ons huilen.
Was toch echt hun eigen probleem.
Ook inmiddels de 3e pincode.
Bij de laatste nieuwe pincode liep het helemaal fout.
Wie o wie herkent dit?
Ik ben teneinde raad.
Alleen maar tel.contact helaas.
Hun eigen monteur komt niet tenzij ik zelf voor de kosten opdraai.
Wat bedoel je met 'ontvanger'? Het eerste waar ik daarbij aan moet denken is WiFi-ontvanger, maar dat is niet iets waar de provider wat mee te maken heeft. Of bedoel je de hoofdaansluiting, waar het signaal het huis binnen komt? Het verhaal over de pincodes is mij ook niet duidelijk.
hebra98
vindt dit leuk
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1
Ik vermoed dat TS met ontvanger het tvkastje bedoelt, voor de activatie is daar inderdaad een pincode nodig. Maar als TS al drie exemplaren gekregen heeft die het allemaal niet doen, dan kan een monteur ook niks uitrichten. In de administratie bij Budget zal wel iets niet goed geconfigureerd zijn of zoiets, waardoor het kastje niet herkend wordt.
Al met al geen goed begin. Toevallig heb ik me vorige week zelf aangemeld bij Budget alles in een en wordt als het goed is eind volgende week aangesloten. Het zal me benieuwen. Ik zeg de huidige provider pas op als alles goed werkt. Dan maar liever een maand dubbele kosten dan een dag zonder internet.
Al met al geen goed begin. Toevallig heb ik me vorige week zelf aangemeld bij Budget alles in een en wordt als het goed is eind volgende week aangesloten. Het zal me benieuwen. Ik zeg de huidige provider pas op als alles goed werkt. Dan maar liever een maand dubbele kosten dan een dag zonder internet.
Re: Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1
Heb me toevallig ook onlangs aangemeld bij Budget; vraag: kun je tegelijkertijd twee providers hebben?grun schreef: ↑04 okt 2020 06:17...Toevallig heb ik me vorige week zelf aangemeld bij Budget alles in een en wordt als het goed is eind volgende week aangesloten. Het zal me benieuwen. Ik zeg de huidige provider pas op als alles goed werkt. Dan maar liever een maand dubbele kosten dan een dag zonder internet.