Ik heb een mail gestuurd naar kpn en de incasso terug laten boeken.
Wat doe kpn... ze blokkeren mijn internet en tv
Ik naar de chat: “nou meneer u moet gewoon betalen, dan heffen we de blokkering weer op... “
Ik: “maar ik ga toch niet teveel betalen?”
Kpn: “het teveel betaalde corrigeren we dan volgende maand en dan krijgt u het bedrag weer terug”
Ik: “ ik ben geen bank, ik wil geen 2 maanden wachten op geld dat onterecht is geïncasseerd”
Kpn: “meneer, wat doet u moeilijk, dit komt heel vaak voor en andere klanten betalen dan gewoon “
Dat andere klanten bereidt zijn voor bank te spelen, wil toch niet zeggen dat ik dit ook koet accepteren? KPN maakt een fout, dus zorg maar eerst voor een correcte factuur dan betaal ik die netjes. Ik wil zelfs het correcte bedrag vooruitlopend daarop wel betalen, maar ik ga toch echt niet teveel betalen in de hoop dat kpn dat wel weer corrigeert in de toekomst?
Ondertussen heb ik ook geen tv en internet (wat eigenlijk wel lekker rustig is), dus zou ik wat mij betreft ook niet hoeven te betalen voor deze periode.
