LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen garantie van bouwbedrijf Van der Haas
Geen garantie van bouwbedrijf Van der Haas
Badkamer gekocht bij Grando Purmerend
Badkamer gekocht bij Grando Purmerend. Super mooi uiteindelijk geworden maar heel veel klachten.
Ze werken met aannemer Bouwbedrijf Van der Haas en we hebben werkelijk geen goed woord voor ze over. Er is niet veel goed gegaan en voelen ons echt opgelicht en niet gesteund door Grando hierin terwijl zij verantwoordelijk zijn voor de aannemer die ze inhuren.
Terwijl de badkamer in 3 weken af zou zijn duurde het maanden uiteindelijk voor hij af was en als er iets kapot gaat is de aannemer niet thuis. We hebben deze aannemer namelijk ook ons raam en rolluik in het dak laten zetten en het rolluik is met de verkeerde onderdelen gemonteerd waardoor we maanden later problemen kregen. Je zou toch denken dat zo'n bedrijf met goede mensen zou werken maar helaas....
Dit is ons verhaal:
We hebben eind vorig jaar een badkamer laten installeren door Grando en we hebben de aannemer, Bouwbedrijf Van der Haas B.V., die het bedrijf gebruikt, gevraagd voor ons een raam en rolluik in het dak te installeren. Leek ons de meest betrouwbare optie daar hij werkt voor een groot bedrijf.
Na maanden bleek het rolluik niet (meer) geheel te sluiten en hebben we Velux gevraagd het te bekijken. De garantie valt niet onder Velux daar het om een montagefout gaat en de aannemer hebben we dus verantwoordelijk gesteld. Ze hebben volgens Velux het verkeerde onderdeel voor het rolluik gebruikt. Hij is wettelijk verplicht om ons garantie te geven maar zelf na een ingebrekestelling en 2 betalingsherinneringen geeft hij niet thuis. De rekening voor dit probleem was 270,08 euro. Er is zoveel fout gegaan van het begin tot het eind bv een gevaarlijke lekkage in de meterkast door verkeerde montage toilet. Mondeling prijzen doorgeven voor extra werkzaamheden en vervolgens bijna 3 keer zoveel rekenen en ga zo maar door. We hebben een hele waslijst voor de liefhebber.
Ik zou zeggen NOOIT met Grando in zee gaan en zeker niet met hun aannemer Bouwbedrijf Van der Haas
Wat trouwens erg opvallend is is het feit dat je slechte reviews niet op de Grando site terug vindt!
Badkamer gekocht bij Grando Purmerend. Super mooi uiteindelijk geworden maar heel veel klachten.
Ze werken met aannemer Bouwbedrijf Van der Haas en we hebben werkelijk geen goed woord voor ze over. Er is niet veel goed gegaan en voelen ons echt opgelicht en niet gesteund door Grando hierin terwijl zij verantwoordelijk zijn voor de aannemer die ze inhuren.
Terwijl de badkamer in 3 weken af zou zijn duurde het maanden uiteindelijk voor hij af was en als er iets kapot gaat is de aannemer niet thuis. We hebben deze aannemer namelijk ook ons raam en rolluik in het dak laten zetten en het rolluik is met de verkeerde onderdelen gemonteerd waardoor we maanden later problemen kregen. Je zou toch denken dat zo'n bedrijf met goede mensen zou werken maar helaas....
Dit is ons verhaal:
We hebben eind vorig jaar een badkamer laten installeren door Grando en we hebben de aannemer, Bouwbedrijf Van der Haas B.V., die het bedrijf gebruikt, gevraagd voor ons een raam en rolluik in het dak te installeren. Leek ons de meest betrouwbare optie daar hij werkt voor een groot bedrijf.
Na maanden bleek het rolluik niet (meer) geheel te sluiten en hebben we Velux gevraagd het te bekijken. De garantie valt niet onder Velux daar het om een montagefout gaat en de aannemer hebben we dus verantwoordelijk gesteld. Ze hebben volgens Velux het verkeerde onderdeel voor het rolluik gebruikt. Hij is wettelijk verplicht om ons garantie te geven maar zelf na een ingebrekestelling en 2 betalingsherinneringen geeft hij niet thuis. De rekening voor dit probleem was 270,08 euro. Er is zoveel fout gegaan van het begin tot het eind bv een gevaarlijke lekkage in de meterkast door verkeerde montage toilet. Mondeling prijzen doorgeven voor extra werkzaamheden en vervolgens bijna 3 keer zoveel rekenen en ga zo maar door. We hebben een hele waslijst voor de liefhebber.
Ik zou zeggen NOOIT met Grando in zee gaan en zeker niet met hun aannemer Bouwbedrijf Van der Haas
Wat trouwens erg opvallend is is het feit dat je slechte reviews niet op de Grando site terug vindt!
Re: Geen garantie van bouwbedrijf Van der Haas
Zo dat moet flink opluchten, zo'n enorme lap tekst, maar wat er nou allemaal fout is gegaan, en waar je bent opgelicht blijft nog even onduidelijk.
Maar fijn dat de badkamer, geplaatst door Bouwbedrijf Van der Haas B.V., toch super mooi is geworden.
Wij wachten even op de hele waslijst aan fouten en oplichten.
Maar fijn dat de badkamer, geplaatst door Bouwbedrijf Van der Haas B.V., toch super mooi is geworden.
Wij wachten even op de hele waslijst aan fouten en oplichten.
kuklos
vindt dit leuk
Re: Geen garantie van bouwbedrijf Van der Haas
Niemand is verplicht garantie te geven. Dat neemt niet weg dat je wel een wettelijke garantie hebt.
Heb je behalve de in-gebreke stelling en de "betalingsherinnering" ook een gesprek met deze aannemer gevoerd over de de dingen die niet goed waren?
En een fout maken of slecht werk leveren is nog niet gelijk oplichting
Heb je behalve de in-gebreke stelling en de "betalingsherinnering" ook een gesprek met deze aannemer gevoerd over de de dingen die niet goed waren?
En een fout maken of slecht werk leveren is nog niet gelijk oplichting
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Geen garantie van bouwbedrijf Van der Haas
Welke rekening? U heeft het bouwbedrijf niet in de gelegenheid gesteld het probleem te herstellen? Waarom denkt u dat het bouwbedrijf dan de rekening moet betalen, u maakt toch de keuze om het door een derden te laten herstellen?
kuklos
vindt dit leuk
Re: Geen garantie van bouwbedrijf Van der Haas
Klacht staat ook op kassa zeker weer iemand die gelijk de klacht overal dumpt.
D34M0N
, juliomariner
, Justmeagain
en kuklos
vinden dit leuk
-
- Berichten: 558
- Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49
Re: Geen garantie van bouwbedrijf Van der Haas
Als ik uw klacht op Kassa lees lijkt het dat u het dakraam later heeft laten installeren, dit terwijl alles al misging en u al aan het klagen was over de uitvoerder.
Re: Geen garantie van bouwbedrijf Van der Haas
Dit was vast een hele oplichting / opluchting....
Erthanax
vindt dit leuk
Re: Geen garantie van bouwbedrijf Van der Haas
Prima en juist dat "oplichting" uit de topictitel is verwijderd. Daar bleek ook helemaal niets van.
Re: Geen garantie van bouwbedrijf Van der Haas
Wel een slechte zaak dat het 24 uur moet duren voordat de topictitel werd aangepast.