Het is een twee wekelijkse gids. Zij bieden dus voor twee weken vooruit de programering van vele tv zenders aan. Ik kijk voornamelijk de Franse en Belgische zenders. Nu klopt mn de Belgische programmering regelmatig geheel niet. Daarover heb ik contact met hen gehad. Zij geven aan dat zij afhankelijk is van wat de Belgische zender hen doorgeeft van de programmering en dat zij hier niets aan kunnen doen. maar dat het probleem wel klopt. Omdat het probleem steeds erger werd en ik dan weinig aan deze gids heb heb ik hen nu aangegeven dat ik mijn abonnement wil stoppen en geld terug wil. Zij bieden namelijk iets aan waaraan zij niet voldoen. Ik heb gister een reactie gehad: Uw abonnement duurt twee jaar. Wij retourneren geen geld en stoppen het abonnement niet. Wij zijn afhankelijk wat de Belgische zenders leveren. Geen excuus ..niets....gewoon alleen deze twee zinnen...geen begrip tonen niets.
Dus eigenlijk hetzelfde wat zij eerder aangaven toen ik alleen de opmerking mailde dat het iedere keer niet klopte.
Wat een slechte ervaring en slechte behandeling is dit: iets aanbieden, abonnementsgeld innen en niet leveren wat zij beloven.
Ik heb de ervaring met de Belgische zender, weet niet hoe het staat met de andere zenders omdat ik daar niet naar kijk. Wie weet is dat ook troep. Een heel slecht tvblad! Ik vind het erg onbeschoft gedrag en begrijp niet dat dit zomaar kan.
