LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Homerr buurtpunten krijgen hoofdpijn ervan
Homerr buurtpunten krijgen hoofdpijn ervan
Sinds mei j.l. Ben ik gestart als Homerr buurtpunt en vooraf gaand krijg je van Homerr een training. Toen sommige dingen nog niet duidelijk waren belde ik terug en dan opeens waren ze niet thuis en moest je het al gelijk zelf doen, maar dat dan wel zonder fouten. De chauffeur zou dinsdag en donderdag komen tussen 08:00 en 12:00 uur en vanaf het eerste moment liep dat al niet verschillende klachten ingediend en mocht niet baten een hoop ellende met in en uit scannen een hoop ellende met klanten die aan me deur stonden terwijl ik heb pakketje niet had. Ik heb verschillende mail gestuurd naar Homerr waar ook niet op werd gereageerd door Homerr zelf en ik ben stel op sprong ermee gestopt want het klink allemaal erg leuk maar al snel komt de zure appel er bij kijken
Re: Homerr buurtpunten krijgen hoofdpijn ervan
Wat is je vraag voor het forum?
-
Slechte zaak. Bedankt voor uw bericht. Dit gaat mij zeker weerhouden om ook een homerr buurtpunt te beginnen.
En, stond je toevallig nét op het punt om dat te doen?J. Deltoer schreef: ↑20 nov 2020 08:15Dit gaat mij zeker weerhouden om ook een homerr buurtpunt te beginnen.

omega19
vindt dit leuk
Wat is de relevantie van deze opmerking?Moneyman schreef: ↑20 nov 2020 08:32En, stond je toevallig nét op het punt om dat te doen?J. Deltoer schreef: ↑20 nov 2020 08:15Dit gaat mij zeker weerhouden om ook een homerr buurtpunt te beginnen.![]()
J. Deltoer geeft een zinvolle bijdrag dat hij op basis van de aangereikte informatie niet in dit systeem gaat stappen. Dat is goede info.
marnix
vindt dit leuk
Je weet hier wel weer snel de ergernis op te wekken. Wat is de relevantie van jouw bijdrage?
En de Nettorama uit het Nettorama topic gaat hij ook al niet meer heen. Oftewel, voegt niks toe.