Dat beweer ik toch niet ! (Sterker: Ben je echt deskundig op dat gebied, dan ga je natuurlijk niet bij de BBC werken)
Maar ik ga er wel van uit dat BBC niet zomaar een podium biedt aan alle complotdenkers.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat beweer ik toch niet ! (Sterker: Ben je echt deskundig op dat gebied, dan ga je natuurlijk niet bij de BBC werken)
Op zich: eens. Maar het hangt natuurlijk wel heel erg van het type programma af. Als je iemand als deskundige in een programma binnenhaalt, heb ik een ander verwachtingspatroon dan wanneer je iemand binnenhaalt in een discussieprogramma, waarbij het juist ook draait om tegengestelde meningen.
Maar de BBC heeft toch ook gewoon allerlei soorten programma's? Incl comedy, minder serieuze onderwerpen en discussies idd. Jij gaat er nu blijkbaar vanuit dat een complotdenker een podium heeft gehad, maar waar baseer je dat op?
Dit is overduidelijk niet waar. De exacte samenstelling van de vaccins is nog niet gepubliceerd, dat komt nog, want het is onderdeel van de toelating en tot die tijd mogen de farmaceuten er niet over praten, vanwege concurrentie en beursnoteringen. Niemand kan dit weten.
Waarom gemeld? De inhoud mag weliswaar onzin zijn (of lijken), het is onderdeel van de brede discussie over Corona. Dat zie je in de discussie die nu is ontstaan. Fakenews is er nu eenmaal, er zijn aardig wat mensen die het geloven - de enige manier om dat de kop in te drukken is door de discussie met feiten aan te gaan.
Weet je ook waarom artsen een beloning krijgen voor coronapatiënten die doodgaan? Dat is omdat de mensen van de mensen van de regering dode coronapatiënten gebruiken voor satanische rituelen. Ze doen dat allemaal om te zorgen dat de slangenmensen makkelijker de boel over kunnen nemen.Jark schreef: ↑24 nov 2020 02:19Ik hoorde vandaag van een deskundige bij de BBC dat vaccinaties vol zitten met allerlei metalen en andere rotzooi waardoor je hersenen worden aangetast en je daardoor dement kunt worden. Artsen die corona patiënten behandelen en die
doodgaan daarvoor een extra beloning krijgen. Ook artsen die chemo voorschrijven extra beloond worden....dat is toch niet mogelijk in ons land of word ik gek. Wat is wel en wat is niet waar.
Een mooi voorbeeld van de 'effectiviteit' van mondkapjes (let op de foto): https://www.hln.be/buitenland/alle-prod ... a85d3fa54/
Omdat dat beeld iets zegt over een heel specifiek, beladen moment, en niets over het veronderstelde "magische schild" wat mensen zouden ervaren dankzij mondkapjes.
Welke Amerikaanse zenders? Het gerenommeerde persbureau Bloomberg (toch niet bepaald in de linkse hoek hoek) heeft bv dit bericht. Let vooral ook op het citaat als inleiding boven het artikel:Jose2501 schreef: ↑24 nov 2020 13:50@jark heeft het nogal overdreven en provocerend opgeschreven vermoed ik. Maar op Amerikaanse zenders wordt regelmatig aangehaald dat in Amerika artsen een extra bonus krijgen voor een geregistreerde overleden coronapatiënt.
Van metaal in een vaccin heb ik nooit iets gehoord of gelezen. Behalve dan in nepnieuwsberichten.
Boolburg schreef:AMA calls remarks ‘malicious, outrageous’ and ‘misguided’
Aanwezigheid van oa aluminium in een vaccin is gewoon een vaststaand feit.