Moneyman schreef: ↑25 nov 2020 16:05
NeoDutchio schreef: ↑25 nov 2020 14:13
Dus iedereen mag iets roepen en niets hoeft onderbouwd te worden? Het wordt voorgedaan als een groot onrecht en heel veel gedupeerde. En dat terwijl soortgelijke verhalen nauwelijks te vinden zijn. Zo groot zal dat probleem dus niet zijn.
Echt Neo, dat je dit nog durft te typen is gewoon diep triest. Er wordt niets onderbouwd, zeg jij? Onzin: dit hele topic bárst van de onderbouwing. Er zijn geen soortgelijke verhalen te vinden, zeg jij? Alweer onzin, voor iedereen inclusief jouzelf simpel te controleren en bovendien al voor je voorgekauwd in dit topic.
Dat de werkwijze van TVReus stink hoeven we het niet over te hebben. Wel over de oplichting en de zogenaamde andere slachtoffers die hetzelfde leed zijn aangedaan. Dat TS is misleid is bewezen, daar is de rechter ook in mee gegaan. Maar dat TS is misleid wil niet zeggen dat ze in het algemeen oplichten. Daar is geen enkel bewijs van.
En dat ik durf te schrijven dat er niet zoveel 'slachtoffers' is niet zo lastig hoor. Zoals al benoemd door HansdenVB scoren ze op Kiyoh goed. Dat zijn schijnbaar de mensen die de tv als monitor gebruiken. Anders doet je tv het vanaf het begin niet meer en geef je geen positief cijfer. Als juist heel veel mensen benadeeld zouden zijn zou dit percentage tevreden klanten niet zo hoog staan. Dit staat buiten de garantie en service die ze wel of niet geven. Het gaat immers om de oplichting dat ze bewust andere toestellen zouden leveren.
Dan komt er een waslijst aan zogenaamde dezelfde klachten.
1: Er is een andere tv en beugel geleverd dan besteld. Ik lees verder geen klachten dat de tv niet zou werken;
2: Inderdaad een klacht dat 1 buitenlandse app niet zou werken. Ook ik krijg die bewuste buitenlandse app niet op mijn Nederlandse toestel;
3: Een buitenlandse handleiding wil niet zeggen dat de tv niet zou werken. Aangezien daar niet over gerept wordt doet de TV het dus wel.
Enz enz. De klacht van TS is dat er heel veel gedupeerde zijn die een tv hebben die niet zou werken. Daarvan is geen sprake aangezien de meeste mensen er geen problemen mee hebben. Dat er een andere tv geleverd is of geen Nederlandse handleiding wil niet automatisch zeggen dat iemand opgelicht is.
Zoals ik al eerder opmerkte zijn het aantal klagers die in dezelfde situatie als TS zitten op 1 hand te tellen.