Ik heb de app op mijn iPad, maar bestel eigenlijk uitsluitend op mijn laptop. De site is op de laptop overzichtelijker, vind ik. Maar ik heb nog nooit een probleem met een bestelling bij AliExpress gehad, alle spullen komen binnen en komen tevens overeen met hetgeen ik heb besteld. Het ene artikel heb ik soms al binnen 7 à 10 werkdagen binnen, maar er zijn ook artikelen waar ik 3 maanden op moet wachten. Maar ja, vanwege de prijs mag je niet te kritisch zijn.sake1987 schreef: ↑25 nov 2020 17:54Ik heb de app van AliExpress op mijn telefoon en check als ik iets bij een twijfelachtige site interessant vind eerst even of dit product op Ali te vinden is.Sira schreef: ↑25 nov 2020 16:01Het kan heel goed zijn dat u het bestelde artikel alsnog binnenkrijgt, kan enige tijd duren en weliswaar te duur, want de dropshipper bestelt dit bij AliExpress.
Ik bestel best veel op internet, ook vaak op verzoek van familie en kennissen, ik check de website nooit bij webshopchecker of sidn, maar bekijk de site wel, ik zoek naar contactgegevens, een telefoonnummer, KvK-nummer, taalkundig, etc. Staat er toch een adres vermeld, ga ik naar Google Maps/Streetview. Ik overdenk de naam, Magazijnstunters, klinkt voor mij niet betrouwbaar. Er is pas nog een topic geweest, dit ging over frissedeals, komt voor mij ook niet betrouwbaar over, het is namelijk het tegenovergestelde van onfrissedeals.
Ik ben er nog nooit ingetrapt en ik hoef niet af te kloppen, want ik zorg altijd dat ik een gezonde achterdocht houd.
Het is bijna een sport, neem nou dit: https://nl.aliexpress.com/item/4001159253451.html. De prijs is inmiddels verhoogd, maar ik heb dus 1 doos besteld (bevat 20 sierverpakkingen voor in de tas) en heb daar € 0,40 voor betaald. Hoe is dit mogelijk?!
En inderdaad, checken loont.