LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welk grootwinkel bedrijf steld zich het beste op in deze crisis
-
Welk grootwinkel bedrijf steld zich het beste op in deze crisis
Ik vin Blokker en de Bijenkorf
Re: Welk grootwinkel bedrijf steld zich het beste op in deze crisis
Ik vind “stelt” wel mooi
de auditu
, moederslink
, Justmeagain
en newmikey
vinden dit leuk
-
Ic vint V en D en Jac Hermans
Lowieze
vindt dit leuk
moederslink
vindt dit leuk
Nou heb je zo lang nagedacht over die volgende post die je zou doen en dan krijg je deze reacties
-
Vroom en Dreesman
-
Kan dit onzinnige topic in de kliko? Gaat helemaal nergens over....
-
Mijn eigen toko: hotel/restaurant/ uitleenwinkel/ uitdeelwinkel HUIZE MAMA
ICI PARIS in elk geval NIET. Werknemers worden verplicht met eigen auto tegen een kilometervergoeding van 19 cent per kilometer bestelde goederen te bezorgen. Dat betekent met 2 personen in 1 auto, geen anderhalve meter afstand, schades en/of bekeuringen voor eigen risico, er wordt geen rekening gehouden dat werknemers mogelijk kinderen moeten kunnen opvangen en/of lesgeven en dat allemaal omdat een megabedrijf als Watson bang is een paar centen mis te lopen. Watson, die ook als een van de eersten in maart besloot geen huur meer te betalen.
Is dat de bedoeling van onze overheid, dat werkgevers op deze manier misbruik maken van hun personeel? Misschien een idee om de bezorging van niet essentiële producten te verbieden.
Is dat de bedoeling van onze overheid, dat werkgevers op deze manier misbruik maken van hun personeel? Misschien een idee om de bezorging van niet essentiële producten te verbieden.
Slimme baas, dom personeel.
Gosewijn: rare reactie. Alsof je als personeel de luxe hebt om te weigeren.
gosewijn
vindt dit leuk
WZZ schreef: ↑16 dec 2020 14:38ICI PARIS in elk geval NIET. Werknemers worden verplicht met eigen auto tegen een kilometervergoeding van 19 cent per kilometer bestelde goederen te bezorgen.
Zie belastingdienst
Dat betekent met 2 personen in 1 auto, geen anderhalve meter afstand, schades en/of bekeuringen voor eigen risico,
Dus als jij door rood rijd moet de baas betalen
er wordt geen rekening gehouden dat werknemers mogelijk kinderen moeten kunnen opvangen en/of lesgeven en dat allemaal omdat een megabedrijf als Watson bang is een paar centen mis te lopen.
Je weet wanneer je moet werken ,dus zorg jezelf voor opvang
Watson, die ook als een van de eersten in maart besloot geen huur meer te betalen.
Misschien heeft zij een goede reden , bv om geen personeel te ontslaan
Ben je het er niet mee eens dan hebben wij hier in Nederland een rechtbank.
ASWatson is een paar jaar geleden al overgenomen door Hutchinson. Nepotistisch investeringsvehikel. Mensen zijn de beperkende factor. Maar door te doen alsof kun je ze heel ver laten gaan.
Met je privé auto bestellingen rondbrengen à €0,19 /km? Vindt de verzekering een goed idee. Die keren bij incidenten niet uit. Als de werkgever wil dat je gaat bezorgen, dan gaat de werkgever zorgen voor het transport. En dat is nìet een privé-auto
Met je privé auto bestellingen rondbrengen à €0,19 /km? Vindt de verzekering een goed idee. Die keren bij incidenten niet uit. Als de werkgever wil dat je gaat bezorgen, dan gaat de werkgever zorgen voor het transport. En dat is nìet een privé-auto
-
Had die D achter vin gezet, en je was misschien nog enigzins serieus genomen.
-
Jaaa, weet ik ook nog goed.
En de Végé ?!
Ik denk dat van al die oudjes alleen nog de Spar bestaat.
Konmar, C1000 ook allemaal weg.
enigszinsArizonakid schreef: ↑16 dec 2020 21:02Had die D achter vin gezet, en je was misschien nog enigzins serieus genomen.
moederslink
en Meiklokje
vinden dit leuk
Ik moest altijd naar de Vivo van mijn moeder.moederslink schreef: ↑16 dec 2020 21:55Jaaa, weet ik ook nog goed.
En de Végé ?!
Ik denk dat van al die oudjes alleen nog de Spar bestaat.
Konmar, C1000 ook allemaal weg.