Zat er dan iemand van Leaseplan met een geweer op uw voorhoofd om de Opel Karl af te nemen ???ed.westermolen schreef: ↑28 dec 2020 17:03Volgens mij heb jij niet helemaal begrepen waarom ik geen proefrit heb kunnen maken.Har45 schreef: ↑28 dec 2020 14:54Dus u wilt met Opel Karl centjes een Maybach uitvoering (stoel) rijden .De lage lease was juist een reden om de Opel Karl te gaan leasen in the first place.
Beter was geweest dat u voor de bestelling bij een willekeurige Opel dealer een proefrit met de Karl had gemaakt.
Resume Leaseplan heeft conform afspraak u de bestelde (nieuwe) auto geleverd en voldoet aan haar verplichtingen, alles wat u extra wil kost nu eenmaal geld.
Het is uw eigen gemakzucht geweest ( en de inhoud van uw portemonnee) dat u nu nog 3 jaar lang op een originele opel karl stoel moet blijven zitten ( en dus op de blaren)
Je kunt geen proefrit maken in een auto die geen Opeldealer meer heeft staan.
Ik gok zomaar dat er legio andere auto merken en lease maatschappijen waren waarbij u tegen een soort gelijk tarief had kunnen leasen.
Dus hoe u het nu wend of keert deze miskleun is volgens mij geheel voor uw eigen rekening.