LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Nexyiu

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Berit

Ervaringen met Nexyiu

Ongelezen bericht door Berit »

Een vriendin vertelde me over het bedrijf Nexyiu. Je zou een abonnement moeten afsluiten voor 3 jaar. Dit kost minimaal 500 euro. Na 3 jaar zou je een bedrag van ongeveer 1450 euro terug krijgen.
Via Google vind ik alleen maar lovende recensies in het Italiaans. Ik kan verder geen informatie vinden. Toch heb ik geleerd: Als iets te mooi is om waar te zijn , dan is dit het waarschijnlijk ook.

Ik ben benieuwd of over dit bedrijf meer bekend is.

sjohie

Re: Ervaringen met Nexyiu

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik zou dat "waarschijnlijk" maar weglaten.

tampie74

Ongelezen bericht door tampie74 »

Is een Italiaanse site, weet niet hoe goed uw Italiaans is.

En of u ook in sprookjes geloofd.

Wegblijven bij die site.

Berit

tampie74 schreef:
08 jan 2021 11:41
Is een Italiaanse site, weet niet hoe goed uw Italiaans is.

En of u ook in sprookjes geloofd.

Wegblijven bij die site.
Ik heb Google translate aangezet en ik kan geen één kritisch bericht vinden............dat is op zich al vreemd.
Ik ga het ook zeker niet doen, maar was benieuwd of er mensen waren die ook echt opgelicht zijn.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Het bedrijf is onbekend, dat zegt al heel veel. Geen site in het Nederlands. En €500 moeten inleggen en €1.450 terugkrijgen? Dan bijna 200% rendement, na 2 jaar. Zelfs Bernie Madoff beloofde minder rendement.
Let wel, dergelijke rendementen worden soms gehaald. Bijvoorbeeld als je 2 jaar geleden in Tesla was ingestapt. Of een jaar geleden in bitcoin. Doch, vooraf kan je nooit zoiets garanderen, en dat is de grootste rode vlag.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Berit schreef:
08 jan 2021 13:09
Ik ga het ook zeker niet doen, maar was benieuwd of er mensen waren die ook echt opgelicht zijn.
Waarom zou je dat willen weten, tenzij je zelf tóch overweegt het te doen?

sweet_devil8

Ongelezen bericht door sweet_devil8 »

Ik kreeg ooit deze tip: als er een manier is om zoveel geld te verdienen, dan hingen ze het echt niet aan de grote klok op een website (of in andere gevallen 'bellen ze bij je aan' of 'bellen ze je op'). Als er veel geld te verdienen is dan houden ze het over het algemeen gewoon geheim en voor een selecte groep om er zelf zo rijk mogelijk van te worden. Als het geld KOST weten ze de (vaak domme) consument wel te vinden.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Andere vrienden uitzoeken, deze blijken niet helemaal goed. Met zo'n vriendin heb je géén vijanden meer nodig. Ze zal waarschijnlijk in een pyramide-achtige MLM constructie zitten en zieltjes willen winnen voor haar downline. Dit forum staat vol van vergelijkbare "vriendinnen".

Berit

Moneyman schreef:
08 jan 2021 13:44
Berit schreef:
08 jan 2021 13:09
Waarom zou je dat willen weten, tenzij je zelf tóch overweegt het te doen?
Mijn vriendin is ervan overtuigd en heeft zich al ingeschreven. Ik vertrouw het niet en ben dus op onderzoek gegaan en was op zoek naar ervaringen op dit forum.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Uw inleg van minimaal 500 euro bent u kwijt. Maar het staat u helemaal vrij om er tóch in te trappen. Velen gingen u voor, o.a.

https://www.volkskrant.nl/economie/tenn ... ~bd4aca5a/

https://www.quotenet.nl/financien/a1295 ... ld-129570/

LilianvMaanen

Ongelezen bericht door LilianvMaanen »

Beste Berit,

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in NeXyiu. Ik ben afgelopen zomer klant geworden van NeXyiu en ben er zeer enthousiast over.

Als je vragen hebt mag je altijd contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,
Lilian van Maanen

Moderator: Ik heb deze post goedgekeurd in het kader van openheid en transparantie, maar een disclaimer lijkt me gepast, daar ik op basis van de weinige info al de nodige bedenkingen over dat hele platform en de voorgespiegelde winsten heb. Deze post leest bovendien als een post van iemand die er zelf een belang bij heeft: iemand die 'gewoon' klant is, zegt geen dingen als 'wat leuk dat je interesse hebt in...' en 'neem contact met mij op als...', dat doe je eigenlijk alleen als je er zelf beter van denkt te kunnen worden.

Gebruik je gezonde verstand en wees kritisch als er verhalen over prachtige rendementen worden gedeeld.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Ook nog even als 'losse' reactie:

Moderator: Ik heb bovenstaande post goedgekeurd in het kader van openheid en transparantie, maar een disclaimer lijkt me gepast, daar ik op basis van de weinige info al de nodige bedenkingen over dat hele platform en de voorgespiegelde winsten heb. Deze post leest bovendien als een post van iemand die er zelf een belang bij heeft: iemand die 'gewoon' klant is, zegt geen dingen als 'wat leuk dat je interesse hebt in...' en 'neem contact met mij op als...', dat doe je eigenlijk alleen als je er zelf beter van denkt te kunnen worden.

Gebruik je gezonde verstand en wees kritisch als er verhalen over prachtige rendementen worden gedeeld.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

LilianvMaanen schreef:
16 jan 2021 12:50
Als je vragen hebt mag je altijd contact met mij opnemen.
Wat mooi dat jij onze vragen wil beantwoorden Liilian. Aangezien dit een openbaar forum is wil je die vragen dan ongetwijfeld gewoon hier op het forum beantwoorden.

Hoe behaalt Nexyiu zo'n enorm rendement?

Gesloten