Huiskamer
Re: Huiskamer
Met je goedvinden, Moederslink, maar dit speelt a/ langer dan Corona het leven zal beïnvloeden en b/ gaat het om een fundamenteel punt: een overheid, die de eigen inwoners wantrouwt. Dit wantrouwen zit in veel meer wetgeving en de omgang met de eigen inwoners dan alleen het toeslagensysteem.
Dat het kabinet nu is opgestapt, is niet eens het eigenlijke schandaal. Veel erger, is dat het compenseren van de gedupeerden aan alle kanten wordt tegengewerkt en keer op keer in de media iets positiefs wordt geroeptoetert en de gedupeerden daarna weer niets ontvangen, geen brief, geen bedrag op hun bankrekening, geen telefoontje, geen afspraak hebben om de totale schade op de rij te zetten.
Zonder wisseling van de wacht, nieuwe mensen op alle relevante posities, blijf ik somber over deze overheidsmentaliteit.
Dat het kabinet nu is opgestapt, is niet eens het eigenlijke schandaal. Veel erger, is dat het compenseren van de gedupeerden aan alle kanten wordt tegengewerkt en keer op keer in de media iets positiefs wordt geroeptoetert en de gedupeerden daarna weer niets ontvangen, geen brief, geen bedrag op hun bankrekening, geen telefoontje, geen afspraak hebben om de totale schade op de rij te zetten.
Zonder wisseling van de wacht, nieuwe mensen op alle relevante posities, blijf ik somber over deze overheidsmentaliteit.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Hoeveel wil je hebben , heb er genoeg ook breigaren .
even op internet zoeken ,daar is een leverancier/fabrikant die heeft heel veel patronen , gratis
even op internet zoeken ,daar is een leverancier/fabrikant die heeft heel veel patronen , gratis
welk merk heb je dan ?
-
Hier niet. Vol verwachting klopte mijn hartje, maar weer een teleurstelling. En Sinterklaas bestaat ook al niet. Het leven is zwaar.
-
Hier wel volop sneeuw, vind er niks aan,waar mag ik het heen sturen?witte angora schreef: ↑16 jan 2021 14:54Hier niet. Vol verwachting klopte mijn hartje, maar weer een teleurstelling. En Sinterklaas bestaat ook al niet. Het leven is zwaar.
-
Richting Utrecht, de provincie dan. Voor mijn part boven op het KNMI. Bedelf ze maar onder een meter of 10. Dat zal ze leren, sneeuw voorspellen die niet komt. 

Het valt mij ook wat tegen, het blijft amper liggen. Die voorspellingen van tegenwoordig, Pelleboer deed het vroeger beter.
-
Scheepjeswol zou wel blijven liggen denk ik. Maar dat weet scharrelschipper wel.
Intussen komt er wat wits uit de hemel, maar het blijft hier ook amper liggen. Om een zeer oud volk te citeren: manna? Geen idee.
Intussen komt er wat wits uit de hemel, maar het blijft hier ook amper liggen. Om een zeer oud volk te citeren: manna? Geen idee.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Wat een teleurstelling
nu weer € 0,32 minder pensioen vanaf 1 januari 2021.
Klap na klap, hoe blijft een mens overeind en optimistisch én geen sneeuw
Klap na klap, hoe blijft een mens overeind en optimistisch én geen sneeuw
-
Je zou bijna een zak chips willen kopen om het verdriet weg te eten, maar dat hebben ze dus mooi van je afgepikt, moederslink.
moederslink
vindt dit leuk
En de AOW iets omhoog?moederslink schreef: ↑16 jan 2021 16:08Wat een teleurstellingnu weer € 0,32 minder pensioen vanaf 1 januari 2021.
Klap na klap, hoe blijft een mens overeind en optimistisch én geen sneeuw![]()
-
Ha scheepjeswol , helaas al minimaal 12 jaar failliet . Bedrijf wat de naam heeft gekocht laat het maken in China . Zal eens kijken of ik een site voor je kan vinden . Wat is de naam van het garen ?.
-
Jawel hoor , maar liefst € 16, 77 , dus per saldo ga ik er € 16, 45 op vooruit.Lowieze schreef: ↑16 jan 2021 16:26En de AOW iets omhoog?moederslink schreef: ↑16 jan 2021 16:08Wat een teleurstellingnu weer € 0,32 minder pensioen vanaf 1 januari 2021.
Tijd voor een taart iedere maand , goed voor de Coronakilo.s

Ik mopper maar niet meer ........
Lowieze
vindt dit leuk
Klopt ,alleen de naam .
En die € 0,32 krijgt u ook weer terug na het doen van de aangifte, want de loonheffingskorting is verhoogd en die gebruikt u niet helemaal voor de AOW.moederslink schreef: ↑16 jan 2021 16:36Jawel hoor , maar liefst € 16, 77 , dus per saldo ga ik er € 16, 45 op vooruit.Lowieze schreef: ↑16 jan 2021 16:26En de AOW iets omhoog?moederslink schreef: ↑16 jan 2021 16:08Wat een teleurstellingnu weer € 0,32 minder pensioen vanaf 1 januari 2021.
Tijd voor een taart iedere maand , goed voor de Coronakilo.s
Ik mopper maar niet meer ........
moederslink
vindt dit leuk
-
WOW thanks Lady 

Extra toefje slagroom.
moederslink
vindt dit leuk