witte angora schreef: ↑30 jan 2021 12:45
De TS schrijft toch zelf dat hij er pas na de niet-tevredenheidsperiode achter kwam dat de tv non-conform is? Hoe lang kun je er een beroep op doen dan? Tot in de eeuwigheid?
Een consument kan zich op non-conformiteit beroepen tot tenminste twee maanden nadat hij de non-conformiteitsgebrek heeft ontdekt. De bewijslast voor het niet tijdig melden ligt bij de verkoper.
kweenie schreef: ↑30 jan 2021 12:57
De HDMI standaard gaat alleen over welke signalen doorgegeven kunnen worden. Niet over hoe de TV die signalen vervolgens verwerkt. Even een oude-doos analogie, als je een zwart-wit TV hebt die het PAL antennesignaal kan verwerken, dan betekent dat niet dat die TV ineens een kleurenbeeld geeft. Het betekent alleen dat de TV het signaal kan verwerken.
Oke, terecht punt. Coolblue geeft bij de specificaties aan 4K bij 100 Hz. Dat kan de TV niet verwerken. Volgens Sony kan de TV het volgende verwerken: "HDMI™-signaal: 4096 x 2160p (24, 50, 60 Hz), 3840 x 2160p (24, 25, 30, 50, 60 Hz), 1080p (30, 50, 60, 100, 120 Hz), 1080/24p, 1080i (50, 60 Hz), 720p (30, 50, 60 Hz), 720/24p, 576p, 480p".
https://www.sony.nl/electronics/televis ... ifications