LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierverzekering NHZ Enschede

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Broodjeaap

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Broodjeaap »

Heb jij de boel laten blokkeren nadat je een behandeling niet vergoed hebt gekregen? Daar zitten wij nl. ook aan te denken.

Gast

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Gast »

precies dat heb ik gedaan ja :lol: ze beloven helaas een hoop nhz maar merk er niks van :roll: geen eens consult word vergoed :twisted:

sje

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door sje »

Jaren geleden zat ik ook bij de NHZ, toen werd nog bijna alles uitgekeert (12 jaar geleden). Ineens werden steeds meer dingen uit het pakket gehaald. Heb toen alles opgezegt en ben begonnen met sparen. Nu zit ik al een paar jaar bij Dier en Zorg, gewoon perfekt. In het begin duurde het wat langer met uitbetalen maar nu is dat niet meer. Ik mag niet klagen heb al veel uitbetaald gekregen. :D

Gast

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Gast »

nog mensen met meer problemen met nhz?

juul24

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door juul24 »

ja ik!!!!!!!!!!!!!! Na heeeeeeel veeeeeeeeel rompslomp ben ik eindelijk van ze af..Ben toen gaan kijken naar andere verzekeringen. Nu ben ik verzekerd bij Dier en Polis, Probeer het daar es. Altijd vriendelijk en tenminste een verzekering met duidelijke voorwaarden!!!!!!!!!!!!!! geen adertjes onder het gras zoals bij NHZ en Dier en Zorg. Kijk op www.dierenpolis.nl of bel ze ff op 0900-3444444!

cattystyle
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 apr 2004 20:23

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door cattystyle »

Ik heb geen zin om alle pagina's reacties te lezen, dus ik post alleen mijn ervaring.

Ik heb een aantal katten verzekerd bij NHZ. Elke keer hebben ze een ander excuus om niet te hoeven betalen. Vage polisvoorwaarden die steeds veranderen. Een ziekte die zij een verwonding noemen. Vlooienallergie. Nee, vlooien vallen onder "onderhoud van de kat", hopeloos werd ik ervan.

Elk jaar krijg ik een rekening waardoor niets klopt van één keer betalen, een leven lang verzekerd.

Ik heb jaren geleden 2 pagina's met klachten c.q. een verslag van slechte ervaringen gestuurd, nooit op gereageerd. Ontzettend slecht bedrijf. Ze worden slapend rijk.

Glennie

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Glennie »

Ik adviseer je om NIET in zee te gaan met NHZ.......waarom?????
Neem kontact op met Radar, Consumentenbond, Vereniging van Verzekeraars in Den Haag enz. enz. of lees de vele berichten hieronder....dan lijkt het me duidelijk.
Deze mensen (2 personen) zijn al jaren grote oplichters!!!!!!
Dier en Zorg staat heel goed aangeschreven en is ook aangesloten bij diverse consumentenorganisaties.
Zelf betaal ik, na zeer slechte ervaringen bij NHZ, zelf de rekeningen.

Glennie

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Glennie »

Je moet 2 maanden terug laten storten en een aangetekende brief sturendat je per onmiddelijk wilt opzeggen.
Mijn advocaat heeft het mij zo jaren geleden geadviseerd en ik heb nooit meer iets van ze gehoord.
NHZ weet dat ze mensen niet strafrechtelijk kunnen vervolgen omdat ze dan zelf in de problemen komen, diverse consumentenorganisaties en de Raad van Toezicht van Verzekeraars die asen op hun.
Gewoon AANGETEKEND opzeggen en laten barsten.

Klaasje

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Klaasje »

De paar positieve reacties over NHZ zullen wel medewerkers of familieleden zijn van deze oplichters of ze hebben er geld voor gekregen.
De vele, vele negatieve reacties hieronder spreken toch voor zich.
Mensen die daar nog intrappen zijn grote oelewappers!!!!

Gast

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben pas van HNZ afgekomen door te zeggen dat de hond er niet meer was :?
hoe krijgen jullie dat zo makkelijk voor elkaar zou ik zeggen, normaal opzeggen kon volgens NHZ niet, en dat terwijl ik enkel nog onderhoudskosten betaalde.

Gast

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door Gast »

nou ik heb vorige week 4 polissen in 1 keer opgezegd telefonisch heb gezegd dat ik net een zoontje heb en dat die zwaar allergisch is voor dieren en dat ik ze niet meer heb. was prima. dus nu geen nhz meer

glennie

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door glennie »

Inderdaad, gewoon zeggen dat je de dieren niet meer hebt of gewoon terug laten storten en een aangetekende brief sturen.
Mischien doen ze dan even moeilijk maar niet op reageren.
Het houdt vanzelf op.
Deze mensen zijn grote criminelen.
Praat er ook zoveel mogelijk over met andere honden/katten bezitters zodat het zoveel mogelijk in de aandacht komt.
De meeste van jullie zijn lid van een honden/katten vereniging.
Als deze mensen het te heet onder de voeten wordt gaan ze opeens een periode alles vergoeden, dus trap daar niet in!!!!

cattystyle
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 apr 2004 20:23

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door cattystyle »

En NHZ of Animas of hoe ze zich ook noemen is eindelijk failliet verklaard...

ceciliaagain
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jun 2006 19:48

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door ceciliaagain »

Ook ik wil een boekje open doen van de NHZ B.V. Dierenverzekering.
Daar mijn kat begin aug. 2006 een abces had op zijn rug en ik hiervoor naar de dierenarts moest, vroeg ik hem een formulier in te vullen en een volledige rekeneing , die ik dan kon op sturen maar de NHZ BV, AAN GEZIEN IK VOOR MIJN BEESTJE VERZEKERD WAS.
Nog geen week later moest ik weer naar de dierenarts, om dat mijn kater, heel erg pijn had , waarschijnlijk zijn blaas of nieren.
Toen ik hem weer mocht ophalen, na een hele dag bij de dierenarts te zijn geweest, vroeg ik weer om een formulier in te vullen en een volledige rekening. Toen waarschuwde de assistente mij, dat zw van verschillende mensen, die ook deze dierenverzekering hadden, dat ik waarschijnlijk mijn geld niet terug kreeg aangezien de NHZ BV failliet was.(Weer een week later, was dit weer het geval)
Ik heb toen gebeld met deze verzekeingsmaatschappy en gevraagd of dat inderdaad zo was en tot 2x aan toe was het vage antwoord, Neen hoor. Ja was mijn antwoord ik heb 2 rekeningen naar jullie toe gestuurd, dus ik verwacht mijn geld terug voor deze declaraties, Ik vertrouwde dit al helemaal niet , aangezien de NHZ, IN HET VERLEDEN ,ook al streken had uitgehaald, door contract breuk te plegen, aangezien er in de polis stond vermeld, dat de consultkosten ook werden vergoed, en toen hadden ze dat zomaar van mijn declaratie afgetrokken, zonder een of ander bericht. Vorige week hadden ze mijn declarsties terug gestuurd, met de vermelding dat deze lichaamsdelen niet voor vergoeding in aanmerking kwamen. Ook waren er brieven mee gestuurd van de NHZ en VAN DUSSELDORP & DAMSTRA ADVOCATEN ( BEWINDVOEDER) van deze verzekering , dat ze dus inderdaad failliet waren. De NHZ.BV, HEEFT DUS TEGEN MIJ GELOGEN EN VAN VELE MENSEN GESTOLEN. Ik wil mijn geld terug, aangezien ik v.a. sept. 2000 een jaar lang elke maand een premie van F. 32 gulden heb moeten betalen ( MIJN KAT ZOU DAN VOOR ZIJN VERDERE Leven verzekerd zijn.) Ook haalde ze nog eens elk jaar € 11 van mijn rekening af, zgn. voor de beheerkosten.
Ik wil dus mijn geld terug voor al dat gene, waar ze niets voor hebben gegeven, en alleen hebben genomen. Wat kan ik hiervoor doen ?
Cecilia

MargrietKira
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2007 20:20

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door MargrietKira »

Ook wij voelen ons bedondert door de N.H.Z BV.

Voor het eerst hebben wij een verzekering voor onze dobermann afgesloten bij de N.H.Z.BV, hiervoor hebben wij een jaar lang vanaf 1-6-2003 57,80 euro per mnd betaald, daar kwam jaarlijks nog 28,00 beheerkosten bij., hierna zou de hond voor zijn leven verzekerd zijn.

In 2006 kregen wij het bericht dat het niet goed zat bij de N.H.Z.bv, en dat de boel failliet zou gaan zoals het er voor stond, bij dit bericht zat ook een brief van : Van Dusseldorp & Damstra Advocaten.

In deze brief stond ook dat er beheerkosten verschuldigd zijn bij een koopsompolis, dus of dit ten onrechte geïnd is bij de verzekering van de hond is ons een raadsel?

Verder stond er ook nog zo grappig: Desgewenst kunt u een verzekering afsluiten bij een andere maatschappij, met andere woorden donder maar op en zoek het maar uit.

Tot op de dag van vandaag hebben we niets meer vernomen van de Advocaat of het N.H.Z.bv. :?


Is hier door radar niets aan te doen?? :evil:



Mvg,


J.N

wally1
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 feb 2007 22:13

Re: Dierverzekering NHZ Enschede

Ongelezen bericht door wally1 »

vooe een goeie dierenverzekering moet je gaan naar dier en zorg.
kun je vinden bij google.
na dat onze dalmaat is geholpen aan der poten hebben we 80% van het totaal bedrijf uitgekeerd gekregen binnen 14 dagen.
wij zijn er zeer te spreken over een echte aanrader

Gesloten