Realiseert u zich wel hoe goed u het heeft met z'n tweeën?! Er zijn legio mensen die gebruik moeten maken van een voedselbank, die kunnen ook niet profiteren van aanbiedingen van Aldi of lidl, en al helemaal niet meerdere dagen per week.Dries248 schreef: ↑12 feb 2021 19:14Aldi en Lidl reclames staan elke week in en folder, waarbij twee zien opvallen:
1: de aanbiedingen zijn geldig van maandag tot en met zondag, behalve..
2: de aanbiedingen die op een bepaalde dag pas beschikbaar komen.
Wij zijn 66 en 67 jaar, en leven in een bubbel om elk risico met betrekking tot corona te vermijden.
We gaan dan ook meestal op een dag, of maandag, of dinsdag, of woensdag, of donderdag, boodschappen doen.
Dan zijn dagen dat het niet zo druk is in de supermarkten.
Echter als je van de aanbiedingen van Aldi en/of Lidl gebruik wil maken dien je meerdere dagen naar naar deze winkels te gaan,
zeker met de aanbiedingen van alleen zaterdag en zondag, de drukste dagen in deze winkels ?
Wij vinden dat dat tegen de coronaregels in gaat, en hebben daar veel moeite mee.
Enkele weken geleden hebben we van beide organisaties de klantenservice een email gestuurd, maar geen reactie.
Wat vind een ander hiervan, heeft die hier ook moeite mee?
Wij vinden dat een (ijs)koude douche nog te warm is voor deze winkelketens.
Voor mij moeten het wel zeer bijzondere aanbiedingen zijn dat ik er voor mijn auto instap. Ik ga gewoon 1x per week (en soms 2x) naar de plaatselijke supermarkt en koop wat ik nodig heb en kijk niet eens naar aanbiedingen.