nieuw label aangevraagd voor mijn huis in de oude sessie, bij labelsnel aangevraagd, blijven het ondanks bewijsvoering af keuren zijn niet bereikbaar ! Ga voor een energielabel of wat voor label dan ook NIET naar labelsnel!!!!
Niet te bereiken!!!
Klantonvriendelijk!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ENERGIELABEL
Re: ENERGIELABEL
Wat heeft u voor deze dienst betaald ?
Sommige gratis verstrekkers kregen wel meer dan duizend aanvragen per dag. Dat allemaal afhandelen is een heel werk, kan wel tot in april duren.
Heb je er NU een nodig ivm verkoop, vraag er een aan en betaal ervoor. Op de verkoopprijs maakt het niets uit.
Sommige gratis verstrekkers kregen wel meer dan duizend aanvragen per dag. Dat allemaal afhandelen is een heel werk, kan wel tot in april duren.
Heb je er NU een nodig ivm verkoop, vraag er een aan en betaal ervoor. Op de verkoopprijs maakt het niets uit.
Re: ENERGIELABEL
Dit was toch per 1 januari 2021 veranderd? Geen eigen bewijzen meer, maar via een bezoek ter plaatse?
Re: ENERGIELABEL
Voor 1 januari moest je zelf met bewijzen komen (bijvoorbeeld met foto's, bouwtekeningen).
Per 1 januari komt er altijd een specialist langs.
Op https://www.energielabelvoorwoningen.nl ... Check=true staat dat je tot 1 april de tijd hebt om de oude aanvraag te laten beoordelen.
De vraag is waarom je aanvraag wordt afgewezen? Misschien even bellen naar jouw deskundige?
Mijn advies is om anders (als je met je deskundige niet uit komt) te bellen naar de organisatie achter de energie label op 0800-0808 en hopelijk komen hun met een oplossing. Misschien een idee om voor te stellen om een andere deskundige in te huren. Dit gaat wel geld kosten, maar veel minder dan de nieuwe methode.
Per 1 januari komt er altijd een specialist langs.
Op https://www.energielabelvoorwoningen.nl ... Check=true staat dat je tot 1 april de tijd hebt om de oude aanvraag te laten beoordelen.
De vraag is waarom je aanvraag wordt afgewezen? Misschien even bellen naar jouw deskundige?
Mijn advies is om anders (als je met je deskundige niet uit komt) te bellen naar de organisatie achter de energie label op 0800-0808 en hopelijk komen hun met een oplossing. Misschien een idee om voor te stellen om een andere deskundige in te huren. Dit gaat wel geld kosten, maar veel minder dan de nieuwe methode.