Ow ja, dat bellen De reden dat ik die discussie niet (verder) voer, is dat ik er niets zinnigs over kan zeggen zonder de aan jou verstrekte informatie te kennen.alfatrion schreef: ↑04 mar 2021 09:42Zoals eerder aangeven kan daaraan m.i. niet de betekenis worden toegekend dat je ook exact 100 foto's moet afnemen. Ter ondersteuning heb ik erop gewezen dat ik met mijn provider ook zo'n afspraak heb: 100 minuten voor 7 euro. Waarom '100 foto's voor 10 euro' betekend verplicht zijn om exact 100 foto te laten drukken en '100 minuten voor 7 euro' betekend 100 minuten mogen bellen maar daar niet toe verplicht zijn, heeft niemand mij kunnen uitleggen.
Maar in zijn algemeenheid: het is een feit van algemene bekendheid (en daarmee redelijk en billijk) dat het bij telefoonabonnementen om een maximaal besteedbaar aantal minuten/ smsjes/ MB's gaat. Het is eveneens een feit van algemene bekendheid dat bij een aanbod zoals de Hema dat middels een volledig geautomatiseerd traject doet, er geen afwijkingen mogelijk zijn, daar waar dat bij bijvoorbeeld de croissants-aanbieding wél kan. Dergelijke algemene wetmatigheden wegen natuurlijk ook in juridische zin gewoon mee.
Da's in ieder geval een betere aanbieding dan de AH-variant van de kaiser-broodjes: 5 voor € 1,00. Stuksprijs: € 0,21moederslink schreef: ↑04 mar 2021 12:14Bij de Jumbo koop ik 4 broodjes/ croissants voor € 1 , koop ik er maar 2 dan betaal ik €0.29 p.st.