Je hebt mijn post niet goed gelezen:
1. Ik draaide WEL de goede test. De andere tester had het fout.
2. Wat een onzin. 1 vraag 'fout' en 25 goed.
3. Helemaal onzin. Aan het einde van je werkdag ben je moe. Je kan beter aangeven morgen verder te gaan dan net doen alsof...
Als je dergelijke standaarden hanteert komt heb je geen personeel.
Altijd grappig om te horen. De loonslaven die altijd de bazen verdedigen. Want bazen zijn altijd superieure wezens aan wie het plep zich maar te schikken heeft.
@BL2 Nee dat was maar een voorbeeld. Boze ex-baas, ex-vriend of ex-collega die zich negatief over mij heeft uitgelaten. Of dat zo is weet ik helaas niet maar het zou kunnen. En dus kan ik me ook niet verdedigen.
Mijn werk was gewoon goed. Ik had enkele dagen daarvoor JUIST nog een compliment gekregen dat ik alles zo snel begreep en al actief aan het meedraaien was. En zo niet, In 12 dagen kan je je echt nog geen goed beeld vormen bij iemand. Helemaal niet iemand die vanuit huis werkt en je dus nauwelijks ziet. Ergens zou ik nog begrip kunnen hebben voor ontslag de laatste dag van de proeftijd als ze nog niet zeker van je zijn. Maar als je, zonder dat ik uberhaupt 1 enkele kans tot weerwoord krijg, je zomaar ontslaat is er naar mijn idee 'iets' voorgevallen.
Maar goed. Ik wil ook helemaal niet werken voor een werkgever die denkt dat ie god is. Die in 'zijn eigen wijsheid tot een definitief besluit gekomen is' (Yep, zo praat hij inderdaad
) zonder mij ook maar 1 vraag te stellen (Goh, ik heb gehoord dat je een verkeerde test gedraaid heb. Is dat zo? En hoezo was jij moe aan het einde van een werkdag?) maar zomaar ff iets besluit wat behoorlijk impact in iemand leven heeft te willen werken. Ik denk dat dat ook wel snel tot een botsing gekomen zou zijn. Ik ben namelijk meer van overleggen en goede samenwerking. En niet zo van dat 'Ik heb alle wijsheid in pact. Doe nu wat ik je opdraag want ik ben hier de baas'.
Ik werk veel liever bij een bedrijf die gewoon normaal kan communiceren met mensen en ze niet als vuil behandelen. Ja ik maak echte fouten. Soms moet je dingen 2, of wel 3 keer uitleggen. En ja ben soms echt zo moe dat ik eerder stop met werken die dag. En soms heb ik ergens echt ff geen zin in. Maar de rest van de tijd ben ik een HELE goede kracht. Athans, als ik de beoordelingen mijn werkgevers van de laatste 18 jaar mag geloven
Jammer dat de ANWB mij nooit heeft WILLEN leren kennen. Ik heb in ieder geval de ANWB leren kennen. En ik wil er nog niet dood gevonden worden. Gelukkig vallen er op het moment rake klappen daar door Corona. Ze gaan ook naar een kleiner pand verhuizen. Zou stiekem het wel lachen vinden ooit nog eens een ANWB-er tegen te komen in de toekomst.
Achjeetje. Ik heb er ff over nagedacht. Maar JIJ bent niet door je proeftijd heen. Gewoon, omdat ik het kan