LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "Gratis" is nooit gratis, hoogstens "extra"
-
Re: "Gratis" is nooit gratis, hoogstens "extra"
Volgens mij ben jij voor niks naar school gegaan...
Moneyman
vindt dit leuk
Als de tweede gratis is...geef ik meestal de eerste terug.
Verder lees ik eerst de voorwaarden eer ik overga tot aankoop.
Verder lees ik eerst de voorwaarden eer ik overga tot aankoop.
‘Gratis’ bestaat echt niet.
De ‘1+1gratis’ aanbiedingen van de grootgrutters zijn zonder uitzondering de (veel te) dure A-merken.
Een flacon allesreiniger van € 0.59 van de Action doet kwalitatief niet onder voor een fles Andy van € 2.39. Het komt allemaal uit de zelfde fabriek en wie gelooft dat de ‘essentiële oliën’ in de Andy essentieel zijn voor een goed schoonmaak resultaat... tja. Die geloven dus ook, dat de supermarkt en een fles Andy zomaar gratis weggeven...
De ‘1+1gratis’ aanbiedingen van de grootgrutters zijn zonder uitzondering de (veel te) dure A-merken.
Een flacon allesreiniger van € 0.59 van de Action doet kwalitatief niet onder voor een fles Andy van € 2.39. Het komt allemaal uit de zelfde fabriek en wie gelooft dat de ‘essentiële oliën’ in de Andy essentieel zijn voor een goed schoonmaak resultaat... tja. Die geloven dus ook, dat de supermarkt en een fles Andy zomaar gratis weggeven...
Berteman schreef: ↑20 mar 2021 23:50‘Gratis’ bestaat echt niet.
Een flacon allesreiniger van € 0.59 van de Action doet kwalitatief niet onder voor een fles Andy van € 2.39. Het komt allemaal uit de zelfde fabriek en wie gelooft dat de ‘essentiële oliën’ in de Andy essentieel zijn voor een goed schoonmaak resultaat... tja. Die geloven dus ook, dat de supermarkt en een fles Andy zomaar gratis weggeeft...
En wat is er mis met die a-merken? Als je die er eentje voor niets bij krijgt, dan is dat toch alsnog gratis?