LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen T-Mobile voor demente vader onmogelijk
Opzeggen T-Mobile voor demente vader onmogelijk
Wij proberen het mobiele telefoon abonnement van T Mobile voor onze demente vader op te zeggen. Daarvoor zegt het bedrijf dat ze een doktersverklaring nodig hebben of mijn vader moet zelf opzeggen (wat hij natuurlijk zelf niet kan). We zijn bewindvoerder.
Mag T Mobile zomaar een doktersverklaring vragen? Ik vraag me af wat zo’n bedrijf met dit soort privacy gevoelige informatie doet.
Mag T Mobile zomaar een doktersverklaring vragen? Ik vraag me af wat zo’n bedrijf met dit soort privacy gevoelige informatie doet.
Re: Opzeggen T-Mobile voor demente vader onmogelijk
Maar als u officieel bewindvoerder bent, hebt u toch een verklaring op papier van de rechtbank? Daar moet toch simpel dat abonnement mee opgezegd kunnen worden?
Bram Bonnewel
en alfatrion
vinden dit leuk
Schriftelijk opzeggen: brief plus kopie verklaring bewindvoerder. Naar keuze op echt papier of digitaal als foto/pdf.
Als bewindvoerder kan je natuurlijk gewoon contracten opzeggen. Dat zal dus het probleem niet zijn.
Ik neem daarom aan dat je binnen de looptijd op wilt zeggen. En dáárvoor heb je medewerking van T-Mobile nodig, en daaraan mogen ze eisen stellen. Dat iemand onder bewind staat, wil natuurlijk niet zeggen dat iemand zijn abonnement niet meer kan/ zal gebruiken en dat er dus reden voor tussentijdse beeindigging is. Bewindvoering stel je, als je slim bent, immers al in vóórdat de ellende losbarst. Dat iemand dement is, vormt mogelijk wél een reden om tussentijds op te mogen zeggen. Het is dus aan jou om te kiezen wat je het zwaartste vind wegen.
Mocht er geen sprake zijn van tussentijdse opzegging, dan ben ik wel benieuwd naar de argumenten van T-Mobile en zou ik zeggen dat de enkele bewindvoeringbeschikking voldoende moet zijn.
Ik neem daarom aan dat je binnen de looptijd op wilt zeggen. En dáárvoor heb je medewerking van T-Mobile nodig, en daaraan mogen ze eisen stellen. Dat iemand onder bewind staat, wil natuurlijk niet zeggen dat iemand zijn abonnement niet meer kan/ zal gebruiken en dat er dus reden voor tussentijdse beeindigging is. Bewindvoering stel je, als je slim bent, immers al in vóórdat de ellende losbarst. Dat iemand dement is, vormt mogelijk wél een reden om tussentijds op te mogen zeggen. Het is dus aan jou om te kiezen wat je het zwaartste vind wegen.
Mocht er geen sprake zijn van tussentijdse opzegging, dan ben ik wel benieuwd naar de argumenten van T-Mobile en zou ik zeggen dat de enkele bewindvoeringbeschikking voldoende moet zijn.
Beste Astridvb,Astridvb schreef: ↑25 mar 2021 21:17Wij proberen het mobiele telefoon abonnement van T Mobile voor onze demente vader op te zeggen. Daarvoor zegt het bedrijf dat ze een doktersverklaring nodig hebben of mijn vader moet zelf opzeggen (wat hij natuurlijk zelf niet kan). We zijn bewindvoerder.
Graag kom ik namens T-Mobile persoonlijk in contact aangaande dit bericht. Kun je mij een privébericht sturen?
Dank alvast.
-
Heeft Uw vader nog een 2G telefoon?? Dan kunt U wel versneld opzeggen, omdat dit na 1 Juni niet meer werkt.
https://www.t-mobile.nl/2g-uitzetten
https://www.t-mobile.nl/2g-uitzetten
Waar in je link zie je dat?
Dit is een niet door de moderators geverifieerd account, dus ik zou wel even op passen wat er gedeeld wordt via privéberichten..tmobilenl schreef: ↑01 apr 2021 10:57Beste Astridvb,Astridvb schreef: ↑25 mar 2021 21:17Wij proberen het mobiele telefoon abonnement van T Mobile voor onze demente vader op te zeggen. Daarvoor zegt het bedrijf dat ze een doktersverklaring nodig hebben of mijn vader moet zelf opzeggen (wat hij natuurlijk zelf niet kan). We zijn bewindvoerder.
Graag kom ik namens T-Mobile persoonlijk in contact aangaande dit bericht. Kun je mij een privébericht sturen?
Dank alvast.
Bob Schurkjens
en alfatrion
vinden dit leuk
Dit “riekt” naar handelen ONDER de tafel.sjohie schreef: ↑01 apr 2021 12:30Dit is een niet door de moderators geverifieerd account, dus ik zou wel even op passen wat er gedeeld wordt via privéberichten..tmobilenl schreef: ↑01 apr 2021 10:57Beste Astridvb,Astridvb schreef: ↑25 mar 2021 21:17Wij proberen het mobiele telefoon abonnement van T Mobile voor onze demente vader op te zeggen. Daarvoor zegt het bedrijf dat ze een doktersverklaring nodig hebben of mijn vader moet zelf opzeggen (wat hij natuurlijk zelf niet kan). We zijn bewindvoerder.
Dank alvast.
Bewindvoerder bewijs zal voldoende zijn. Huisarts gaat zo'n verklaring niet afgeven.
Echter moet er wel rekening gehouden worden met de looptijd van een abonnement.
Dien een officiële klacht in bij T mobile. Doe dit schriftelijk (of per chat) en bewaar het gesprek als bewijs.
Komen jullie er niet uit, ga dan naar https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/
Echter moet er wel rekening gehouden worden met de looptijd van een abonnement.
Dien een officiële klacht in bij T mobile. Doe dit schriftelijk (of per chat) en bewaar het gesprek als bewijs.
Komen jullie er niet uit, ga dan naar https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/
ze willen natuurlijk gewoon zeker weten dat uw vader de telefoon niet meer kan gebruiken en daarom vragen ze deze verklaring....