LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 mar 2021 20:27
Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Hallo,
Ligt het aan mij? Of ik de service van ziggo ronduit slecht? Als het werkt is het perfect maar zodra er een probleem ontstaat dan heb je ook echt een probleem.
Vorige week maandag is er een update geweest vanuit ziggo. Dit zou van 6.00 tot 10.00 uur duren. Tot zover klopt het. Daarna zou alles er nog een 2 minuutjes uit gaan omdat de monteur ook bij de kastjes bezig was. En daar gaat het mis...
Het internet ging er geen 2 minuten af maar bleef weg. S'avonds direct gebeld maar ze konden ons niet verder helpen, dinsdag weer gebeld, wederom konden ze ons niet helpen maar we konden wel 50gb internet krijgen op de telefoon. Met thuis werken en een puber zoon die gedeeltelijk thuis onderwijs heeft gaat 50 gb snel en is het allemaal onhandig.
Het enige dat wij willen is een monteur die dat kastje open maakt en dat controleert. Maar dat schijnt erg lastig te zijn. De 1e afspraak kon pas vrijdag ingepland worden en mijn man moest een middag vrij nemen omdat ze tussen 12.00 uur en 18.00 komen. Om 15.00 uur belde de monteur dat hij niet kon komen omdat hij bij de EHBO zat, kan gebeuren, maar ziggo regel dan een vervangend monteur! Nee dat kon niet dus nieuwe afspraak op maandagmiddag tussen 12.00 en 18.00 uur. Wederom moet mijn man een halve dag vrij nemen en deze keer kwam de monteur gewoon niet opdagen. Na tig telefoontjes en berichten via messenger krijgen we een nieuwe afspraak voor aankomende donderdagmiddag wederom tussen 12.00 en 18.00 uur en een tijd noemen... ja dat kunnen ze niet doen.
Mijn gevoel is een beetje... als je klant wilt worden dan verplaatsen ze bergen voor je en als je klant bent met een probleem dan mag je wachten tot je een ons weegt. Iemand hier ervaring hiermee?
Ligt het aan mij? Of ik de service van ziggo ronduit slecht? Als het werkt is het perfect maar zodra er een probleem ontstaat dan heb je ook echt een probleem.
Vorige week maandag is er een update geweest vanuit ziggo. Dit zou van 6.00 tot 10.00 uur duren. Tot zover klopt het. Daarna zou alles er nog een 2 minuutjes uit gaan omdat de monteur ook bij de kastjes bezig was. En daar gaat het mis...
Het internet ging er geen 2 minuten af maar bleef weg. S'avonds direct gebeld maar ze konden ons niet verder helpen, dinsdag weer gebeld, wederom konden ze ons niet helpen maar we konden wel 50gb internet krijgen op de telefoon. Met thuis werken en een puber zoon die gedeeltelijk thuis onderwijs heeft gaat 50 gb snel en is het allemaal onhandig.
Het enige dat wij willen is een monteur die dat kastje open maakt en dat controleert. Maar dat schijnt erg lastig te zijn. De 1e afspraak kon pas vrijdag ingepland worden en mijn man moest een middag vrij nemen omdat ze tussen 12.00 uur en 18.00 komen. Om 15.00 uur belde de monteur dat hij niet kon komen omdat hij bij de EHBO zat, kan gebeuren, maar ziggo regel dan een vervangend monteur! Nee dat kon niet dus nieuwe afspraak op maandagmiddag tussen 12.00 en 18.00 uur. Wederom moet mijn man een halve dag vrij nemen en deze keer kwam de monteur gewoon niet opdagen. Na tig telefoontjes en berichten via messenger krijgen we een nieuwe afspraak voor aankomende donderdagmiddag wederom tussen 12.00 en 18.00 uur en een tijd noemen... ja dat kunnen ze niet doen.
Mijn gevoel is een beetje... als je klant wilt worden dan verplaatsen ze bergen voor je en als je klant bent met een probleem dan mag je wachten tot je een ons weegt. Iemand hier ervaring hiermee?
-
- Berichten: 652
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Monteur moet komen om een kastje open te maken?
Wat voor kastje?
Een verdeelkast die buiten staat? Dan hoeft er niemand thuis te zijn.
Enige “kastjes” die u heeft, zijn een box bij de TV en een internetmodem.
Beide zal hij niet open maken. Als Ziggo denkt dat daar iets mee aan de hand is, dan krijgt u een nieuwe toegestuurd en moet u de oude zelf terug sturen
Wat voor kastje?
Een verdeelkast die buiten staat? Dan hoeft er niemand thuis te zijn.
Enige “kastjes” die u heeft, zijn een box bij de TV en een internetmodem.
Beide zal hij niet open maken. Als Ziggo denkt dat daar iets mee aan de hand is, dan krijgt u een nieuwe toegestuurd en moet u de oude zelf terug sturen
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Raar verhaal, want welke kastje open maken in je huis?
Je bent afhankelijk van de service van Ziggo. Niet mee eens, dan ga je naar een andere provider.
Je bent afhankelijk van de service van Ziggo. Niet mee eens, dan ga je naar een andere provider.
-
- Berichten: 3456
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
En als je dan ook nog je e mail adressen bij ziggo hebt lopen ben je die ook nog kwijt.
-
- Berichten: 1395
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
taxikemperman schreef: ↑30 mar 2021 13:18Monteur moet komen om een kastje open te maken?
Wat voor kastje?
Een verdeelkast die buiten staat? Dan hoeft er niemand thuis te zijn.
Enige “kastjes” die u heeft, zijn een box bij de TV en een internetmodem.
Beide zal hij niet open maken. Als Ziggo denkt dat daar iets mee aan de hand is, dan krijgt u een nieuwe toegestuurd en moet u de oude zelf terug sturen
Maar die monteur moet ook gewoon naar binnen om te kijken of wat hij in het kastje heeft gedaan ook effect heeft gehad Hij kan niet zo maar iets doen en dan YOLO ik hoor wel of het werkt.
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Alleen maar problemen met ziggo, kunnen me niet vertellen wat "overige abonnementen" zijn, maar ik moet wel betalen. Ik ben al meer dan een jaar bezig om de shitzooi voormekaar te krijgen, maar ze snappen het niet bij ziggo. Ik heb langzaam het idee dat ze van de kleuterschool rechtstreeks naar ziggo vertrokken zijn. Niks klopt daar en kunnen me niet helpen.
Aub KPN kom met sneller internet en zorg dat t functioneerd, dan ben ik bij jullie.....tot snel...
Aub KPN kom met sneller internet en zorg dat t functioneerd, dan ben ik bij jullie.....tot snel...
-
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Iemand die in 2021 nog steeds een emailadres van z'n provider heeft vraagt er ook om. internet is er nu al lang genoeg om door te hebben dat zoiets niet handig is.J. Deltoer schreef: ↑30 mar 2021 22:50En als je dan ook nog je e mail adressen bij ziggo hebt lopen ben je die ook nog kwijt.
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
De hoogste internet snelheid die ik heb kunnen vinden is KPN met DSL 200. Niet snel genoeg?
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Kwestie van even eigen administratie raadplegen, of blad 2 van uw rekening in pdf op "mijn ziggo" even checken. Daarop staat, bij mij in ieder geval, precies wat die overige abonnementen inhouden. (paar gratis dingen ivm vodafone mobiel abonnement.)ruudzelf schreef: ↑07 apr 2021 15:17Alleen maar problemen met ziggo, kunnen me niet vertellen wat "overige abonnementen" zijn, maar ik moet wel betalen. Ik ben al meer dan een jaar bezig om de shitzooi voormekaar te krijgen, maar ze snappen het niet bij ziggo. Ik heb langzaam het idee dat ze van de kleuterschool rechtstreeks naar ziggo vertrokken zijn. Niks klopt daar en kunnen me niet helpen.
Aub KPN kom met sneller internet en zorg dat t functioneerd, dan ben ik bij jullie.....tot snel...
-
- Berichten: 3456
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Het is inderdaad 2021, ik heb ziggo en vind dat prima en mijn emailadres is van mijn provider. Kunt u aangeven welk onhandig probleem ik dan heb?PeterPeters1966 schreef: ↑07 apr 2021 15:52Iemand die in 2021 nog steeds een emailadres van z'n provider heeft vraagt er ook om. internet is er nu al lang genoeg om door te hebben dat zoiets niet handig is.J. Deltoer schreef: ↑30 mar 2021 22:50En als je dan ook nog je e mail adressen bij ziggo hebt lopen ben je die ook nog kwijt.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Het onhandige eraan is dat je e-mail adres onderdeel is van je overeenkomst van je internet. Je kunt dus niet overstappen zonder verlies van dit e-mail adres. Het is veel handiger om een eigen domein te nemen of een e-mail dienst van een derden hierdoor ben je flexibel mocht je willen overstappen.J. Deltoer schreef: ↑07 apr 2021 20:04Het is inderdaad 2021, ik heb ziggo en vind dat prima en mijn emailadres is van mijn provider. Kunt u aangeven welk onhandig probleem ik dan heb?
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Ziggo, KPN e.d. als iets afwijkt van standaard ben je gewoon de Sjaak. Maar het antwoord op je vraag wordt hier al gegeven waar je de specificatie kan vinden voor "Overige abonnementen". Bij KPN husselen ze alles waardoor je geen enkel idee meer hebt wat je betaald.ruudzelf schreef: ↑07 apr 2021 15:17Alleen maar problemen met ziggo, kunnen me niet vertellen wat "overige abonnementen" zijn, maar ik moet wel betalen. Ik ben al meer dan een jaar bezig om de shitzooi voormekaar te krijgen, maar ze snappen het niet bij ziggo. Ik heb langzaam het idee dat ze van de kleuterschool rechtstreeks naar ziggo vertrokken zijn. Niks klopt daar en kunnen me niet helpen.
Aub KPN kom met sneller internet en zorg dat t functioneerd, dan ben ik bij jullie.....tot snel...
-
- Berichten: 3456
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Maar ik geef toch aan dat ik ziggo prima vind. Dus welk onhandig probleem heb ik dan. En waar vraag ik nou zelf om, zoals die meneer van d66 stelt?sylvesterb schreef: ↑07 apr 2021 22:06Het onhandige eraan is dat je e-mail adres onderdeel is van je overeenkomst van je internet. Je kunt dus niet overstappen zonder verlies van dit e-mail adres. Het is veel handiger om een eigen domein te nemen of een e-mail dienst van een derden hierdoor ben je flexibel mocht je willen overstappen.J. Deltoer schreef: ↑07 apr 2021 20:04Het is inderdaad 2021, ik heb ziggo en vind dat prima en mijn emailadres is van mijn provider. Kunt u aangeven welk onhandig probleem ik dan heb?
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Zou ook wel willen weten. Ik ben heb ook email bij Ziggo en dat is prima. En als ik zou willen verhuizen dan kan dat toch. Dan krijg ik gewoon een ander email adres. Net zoals je een ander woon adres kan krijgen en een ander telefoon nummer. Wat is het probleem? Het voordeel van een nieuw email adres is wel dat je weer even van SPAM verlost bentJ. Deltoer schreef: ↑07 apr 2021 22:25Maar ik geef toch aan dat ik ziggo prima vind. Dus welk onhandig probleem heb ik dan. En waar vraag ik nou zelf om, zoals die meneer van d66 stelt?sylvesterb schreef: ↑07 apr 2021 22:06Het onhandige eraan is dat je e-mail adres onderdeel is van je overeenkomst van je internet. Je kunt dus niet overstappen zonder verlies van dit e-mail adres. Het is veel handiger om een eigen domein te nemen of een e-mail dienst van een derden hierdoor ben je flexibel mocht je willen overstappen.J. Deltoer schreef: ↑07 apr 2021 20:04Het is inderdaad 2021, ik heb ziggo en vind dat prima en mijn emailadres is van mijn provider. Kunt u aangeven welk onhandig probleem ik dan heb?
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Verhuis eens naar een regio met een andere kabel leverancier, en probeer te mailenJ. Deltoer schreef: ↑07 apr 2021 22:25Maar ik geef toch aan dat ik ziggo prima vind. Dus welk onhandig probleem heb ik dan.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 29 sep 2005 14:11
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
Ik ben al tig jaren bij Ziggo en ze hebben mij nog nooit teleurgesteld. Heb ik een probleem waarbij ik de klantenservice nodig heb, dan bel ik met nummer 1200 (gratis nummer voor klanten) en ik word snel en vakkundig geholpen. Ook belangrijk.....ze hebben alle tijd voor je.
Het probleem van de inzendster begrijp ik niet goed. Waarom moet het kastje open en waarom moet de man er bij zijn. Helemaal niet nodig. Het blijft natuurlijk heel vervelend als er een probleem is wat niet snel kan worden opgelost.
Het probleem van de inzendster begrijp ik niet goed. Waarom moet het kastje open en waarom moet de man er bij zijn. Helemaal niet nodig. Het blijft natuurlijk heel vervelend als er een probleem is wat niet snel kan worden opgelost.
klaartje59
vindt dit leuk
Re: Ziggo service: klanten met problemen moeten wachten?
En dan ben je blij met een onafhankelijk email adres want dan kunnen ze je altijd hun nieuwe gegevens sturen