Sinds 3/4 jaar betaal ik voor mijn Zonnetaccount (was jaren gratis). Sinds gisteren kan ik niet meer bij mijn webmail en met mij velen, ben ik inmiddels achter.
Op contactformulier wordt niet gereageerd en bellen kun je ze niet. Wat een ellende!!!!!!
Weet er iemand raad?
Tele2 is overgenomen door T-Mobile en T-Mobile heeft de mail van zonnet en versatel verkocht aan InterNLnet BV te Duiven. Per 1 april zijn alle oude mailadressen vervallen, tenzij er voor wordt betaald.
Herkenbaar. Ze hebben geen telefoonnummer en op het webformulier wordt niet gereageerd. Wat kun je nog meer doen...?
In de situatie van TS? Niet nummer zoveel te zijn die roept "het werkt niet" en dan een oplossing te verwachten. Het topic is 2,5 uur geleden geopend door iemand die hier al 17 jaar lid is en die redelijk snel daarna offline moet zijn gegaan. Als je een dergelijke technische vraag hebt, blijf online, je weet dat er vervolgreacties gaan komen, reageer daarop. Zorg dat de mensen die je willen helpen ook de daartoe benodigde info van je krijgen.
Dat klinkt als een ordinaire ouderwetse storing. Neem contact op met het bedrijf en meldt het probleem of wacht af, in beide gevallen zal het wel opgelost worden.
Dat klinkt als een ordinaire ouderwetse storing. Neem contact op met het bedrijf en meldt het probleem of wacht af, in beide gevallen zal het wel opgelost worden.
TS heeft al contact opgenomen, maar er wordt niet gereageerd...
Dat klinkt als een ordinaire ouderwetse storing. Neem contact op met het bedrijf en meldt het probleem of wacht af, in beide gevallen zal het wel opgelost worden.
TS heeft al contact opgenomen, maar er wordt niet gereageerd...
Dan nog maar een keer proberen, of zoals ik al zeg, wachten, het zal toch door de leverancier opgelost moeten worden