LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Light in the box
Light in the box
Op 21 maart 2021 bestelde ik enkele broeken, En betaalde hiervoor. Ik kreeg een mail met de vraag of ik al iets had ontvangen. Nee dus.Toen een mail waarin ze me doodleuk mededeelde dat het pakket teruggestuurd was. De reden ?? Mijn adres incl postcode stond er duidelijk op. Ik kon het wel terugkrijgen als ik de extra portokosten wilde betalen. Er werd niet vermeld op welke wijze dit moest gebeuren. Ik wilde het overigens niet doen. Wat kan ik nog meer doen. Al is het maar dat ik het geld terug krijg. Bij oude Radar-rubrieken zag ik dat deze Light etc, al in 2014 vermeld ws als niet te vertrouwen.
Hopend op een antwoord, Met vriendelijke groet Adriaan Derwig
Hopend op een antwoord, Met vriendelijke groet Adriaan Derwig
-
Re: Light in the box
Light niet te vertrouwen? Alles komt uit China. Gewoon terug laten betalen en in Nederland uw broeken kopen. Er schijnen winkels te zijn waar u naar binnen kan, waar u ze kan passen en meteen kan meenemen.
En anders naar de kantonrechter.
Dus maar meteen de deurwaarder op het fietsje naar China sturen, Moneyman?
Ik ben al onderweg.
moederslink
, de auditu
, Lady1234
, Nijogeth
en Erthanax
vinden dit leuk
Ik heb afgelopen maand een wieler kleding setje gekocht. Kostte ong €60. Wel gekregen, maar de broek had de verkeerde kleur. Ook was de pasvorm nogal eigenaardig. Dan mag je het op eigen kosten retourneren naar china, wat behoorlijk duur is. En hopen dat je je geld terugkrijgt. Je kunt het dus net zo goed weggooien.
Niets kopen bij dit bedrijf, dus!
-
Maar waarom hebt u er dan wel gekocht? Of bent u alle waarschuwingen vergeten te lezen voordat u ging bestellen? Kleding en elektronica is altijd een gok vanuit China.PaulMeles schreef: ↑05 mei 2021 17:24Ik heb afgelopen maand een wieler kleding setje gekocht. Kostte ong €60. Wel gekregen, maar de broek had de verkeerde kleur. Ook was de pasvorm nogal eigenaardig. Dan mag je het op eigen kosten retourneren naar china, wat behoorlijk duur is. En hopen dat je je geld terugkrijgt. Je kunt het dus net zo goed weggooien.