Feedback op het Forum - deel 3
-
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Tenormin mag terug! Ze heeft bericht ontvangen, maar het lukt haar ( nog ) niet om op de site te komen.
-
Geweldig goed nieuws!
moederslink
vindt dit leuk
-
Ternominator returns
Beste gebruikers, er zijn een aantal updates doorgevoerd. Ter info:
-attachments staan weer aan.
-link voor wachtwoord vergeten is toegevoegd.
-de link naar een gebruiker bij het beste antwoord werkt weer.
Mocht er iets niet helemaal lekker werken, laat het ons dan vooral weten. Fijne dag! ^YB
-attachments staan weer aan.
-link voor wachtwoord vergeten is toegevoegd.
-de link naar een gebruiker bij het beste antwoord werkt weer.
Mocht er iets niet helemaal lekker werken, laat het ons dan vooral weten. Fijne dag! ^YB
Inderdaad, breien: dit is het grootste probleem dat dit forum oplevert.
Dan bent u duidelijk een bevoorrecht mens, Lady1234.
Vertelt u het maar, Lady1234.
Problemen die je zelf kunt oplossen zijn meestal niet de ergste.
U lijkt dus toch bevoorrecht te zijn.
Het is u gegund.
U lijkt dus toch bevoorrecht te zijn.
Het is u gegund.
witte angora
vindt dit leuk
-
Het blokje PB onder de naam is niet meer zichtbaar, wél kun je er op drukken en dan alsnog een PB sturen.
Dat is geen defect, dat is een prima oplossing
Behalve dat je dan uitkomt bij de Huisregels.
-
Klopt, daar kun je op uitkomen, nóg een x drukken!
Beste gebruikers,
Vanwege het vele aantal meldingen in het Smartwatch-topic, en omdat het me goed lijkt om hier even een algemene toelichting over te geven, verplaats ik het even hierheen.
We weten dat Helper777 een oud verbannen forumlid is. Na een aantal maanden afwezigheid heeft hij zich bij ons gemeld met het verzoek om terug te keren op het forum. We hebben hier even over nagedacht en uiteindelijk besloten de gebruiker nog een kans te geven.
Wij denken dat deze gebruiker absoluut geen verkeerde intenties heeft, maar soms niet helemaal weet wat je wel en niet op een openbaar forum moet zetten. Ik heb daarom desbetreffende gebruiker een aantal aandachtspunten gestuurd. We hopen dat dit wat sturing geeft en we zullen de situatie op basis van deze punten in de gaten blijven houden. Mocht blijken dat oude patronen zich herhalen en dat de situatie onhoudbaar wordt, dan zullen we ingrijpen.
Nu de rest ook weet dat deze gebruiker er met onze toestemming weer is, zou ik ook het verzoek willen doen om de gebruiker gewoon te accepteren. Ga inhoudelijk op elkaars bijdragen in en vermijd discussies over de gebruiker zelf. We ontvangen uiteraard wel graag een melding als je denkt dat er huisregels worden overtreden. Mocht iemand vragen hebben, stel ze dan gerust in dit topic of in een PB. Geniet van je zondag! Radar ^YB
(Het Smartwatch-topic zit overigens in de prullenbak)
Vanwege het vele aantal meldingen in het Smartwatch-topic, en omdat het me goed lijkt om hier even een algemene toelichting over te geven, verplaats ik het even hierheen.
We weten dat Helper777 een oud verbannen forumlid is. Na een aantal maanden afwezigheid heeft hij zich bij ons gemeld met het verzoek om terug te keren op het forum. We hebben hier even over nagedacht en uiteindelijk besloten de gebruiker nog een kans te geven.
Wij denken dat deze gebruiker absoluut geen verkeerde intenties heeft, maar soms niet helemaal weet wat je wel en niet op een openbaar forum moet zetten. Ik heb daarom desbetreffende gebruiker een aantal aandachtspunten gestuurd. We hopen dat dit wat sturing geeft en we zullen de situatie op basis van deze punten in de gaten blijven houden. Mocht blijken dat oude patronen zich herhalen en dat de situatie onhoudbaar wordt, dan zullen we ingrijpen.
Nu de rest ook weet dat deze gebruiker er met onze toestemming weer is, zou ik ook het verzoek willen doen om de gebruiker gewoon te accepteren. Ga inhoudelijk op elkaars bijdragen in en vermijd discussies over de gebruiker zelf. We ontvangen uiteraard wel graag een melding als je denkt dat er huisregels worden overtreden. Mocht iemand vragen hebben, stel ze dan gerust in dit topic of in een PB. Geniet van je zondag! Radar ^YB
(Het Smartwatch-topic zit overigens in de prullenbak)
Handig dus dat we bij iedere poging om te reageren bij de Huisregels uitkomen.
Mijn apparaat wordt regelmatig helemaal uitgezet. Met modem en al.