| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koopjesklapper laat niks meer van zich horen
-
Joke1234567
Koopjesklapper laat niks meer van zich horen
Koopjesklapper laat niets meer van zich horen na een bestelling. Geven geen antwoord via email en niet via het contactformulier op de website.
Ze hebben geen telefoon en het geeft mij een geviel van oplichting. Ze staan nog steeds op pinterest en ook daar wordt een bericht steeds verwijderd.
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
Ze hebben geen telefoon en het geeft mij een geviel van oplichting. Ze staan nog steeds op pinterest en ook daar wordt een bericht steeds verwijderd.
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
Laatst gewijzigd door Radar op 03 mei 2021 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderatie verduidelijkt
Reden: titel door moderatie verduidelijkt
Re: Koopjesklapper laat niks meer van zich horen
Ik zie bij de algemene voorwaarden een fysiek adres staan en dat is een woning (appartement uit 1999). Iets verder zoeken levert een eenmanszaak op. Als de ene man met vakantie is of ziek, dan wordt het lang wachten op snelle reactie.
Facebook, Pinterest? Waarom via via bestellen als je het ook rechtstreeks kunt doen.
Het artikel komt vast nog wel binnen, maar dat kan een 2 maanden duren, omdat het uit China moet komen. De artikelen op Koopjesklapper zijn allemaal te vinden op AliExpress, maar dan voor een fractie van de prijs die u er nu voor heeft betaald
Het artikel komt vast nog wel binnen, maar dat kan een 2 maanden duren, omdat het uit China moet komen. De artikelen op Koopjesklapper zijn allemaal te vinden op AliExpress, maar dan voor een fractie van de prijs die u er nu voor heeft betaald
Annemieke67
vindt dit leuk
-
PeterPeters1966
Wat is er toch mis met de gerenommeerde winkels waardoor mensen steeds bij dit soort rare winkels kopen? Kopen die mensen ook uit een bestelbus op een parkeerplaats (zoals vroeger met die "exclusieve" pannensets die niet mee terug mochten naar het magazijn)?
Erthanax
, kuklos
, Lady1234
, Annemieke67
en Vladdermuis
vinden dit leuk
-
Arizonakid
Erthanax
vindt dit leuk
Laat dat "vroeger" maar weg: mensen trappen hier vandaag de dag nog steeds gewoon in.PeterPeters1966 schreef: ↑03 mei 2021 18:46Kopen die mensen ook uit een bestelbus op een parkeerplaats (zoals vroeger met die "exclusieve" pannensets die niet mee terug mochten naar het magazijn)?
-
Vladdermuis
even deze winkelvansinkel door SIDN gehaald en dat leverde de volgende registratiedatum op 2021-03-26, laatst gewijzigd was helemaal geen geruststelling, ook 2021-03-26. Dat is maar twee maanden geleden.Zelfs een beetje het gerenomeerde bedrijf moet zich dubbel bewijzen voor ik er een bestelling wil doen, in deze tijden waarin wij leven durf ik bijna niemand meer te vertrouwen.
vroeger trapten particuliere kopers niet in dit soort vallen omdat dropshipping, ik ga er vanuit dat het hier om dropshipping gaat, niet bestond, niet op een manier waarop ieder een websiteje kan opzetten, alles automatisch kan vertalen en importeren en ook nog eens buiten schot kan blijven als het fout loopt. Ik benieuwd of straks, als belastingvrij kopen in het buitenland wordt verboden of dropshippers op deze voet door zullen blijven gaan.
vroeger trapten particuliere kopers niet in dit soort vallen omdat dropshipping, ik ga er vanuit dat het hier om dropshipping gaat, niet bestond, niet op een manier waarop ieder een websiteje kan opzetten, alles automatisch kan vertalen en importeren en ook nog eens buiten schot kan blijven als het fout loopt. Ik benieuwd of straks, als belastingvrij kopen in het buitenland wordt verboden of dropshippers op deze voet door zullen blijven gaan.
Sorry @Vladdermuis, dropshipping bestaat al decennia en is volkomen legitiem. Voorbeelden: Bol.com, Aliexpress, Amazon, allemaal dropshoppers. Waar het fout gaat zijn de idioten die tegenwoordig zó oververhit aan het kopen slaan dat ze alle voorwerk achterwege laten en daarna pas gaan klagen dat 'er iets niet klopt met die 1+1 gratis..'. Gelukkig klinkt 'koopjesklapper' nog heel betrouwbaar...
-
sake1987
Zolang er kopers zijn worden ze al opgelicht.Vladdermuis schreef: ↑28 mei 2021 00:14
Heel vroeger op jaarmarkten, net voor het internet tijdperk tijdens gratis busreizen en altijd al via ketting brieven via de post.
En nu via internet.
Erthanax
vindt dit leuk