We hebben vorig jaar maart multi-splits besteld en een deel hiervan is geleverd. Echter zijn we tot op de dag van vandaag nog steeds bezig om de overige airco's te laten plaatsen, maar communicatie met dit bedrijf is niet te doen. Ze maken beloftes die ze niet kunnen waarmaken. Wij zijn erg geduldige mensen, maar als je dan vervolgens op hun instagram kijkt en er weer recent een "binkie" is geplaatst, kookt ons bloed!
Dit hebben we naar Bink gestuurd via mail na eerst telefonisch contact te hebben gehad:
Na diverse contactmomenten en vele frustraties verder is ons ijzeren geduld zodanig beschadigd dat we afzien van verdere zaken met jullie. Het bedrag van €2.697,00 dat we betaald hebben aan jullie, zien we graag voor een deel teruggestort. We hebben betaald voor 1 buitenunit en 2 binnenunits van Mitsubishi inclusief montage en hebben uiteindelijk 1 binnen en 1 buiten unit mogen ontvangen van LG, welke ook nog eens goedkoper is. We betreuren dit enorm en hadden alle begrip voor de ontstane situatie rondom Corona, maar de communicatie heeft ernstig gefaald en geduldig zoals we zijn, zijn we nu echt niet meer.
Wij weten nu even niet meer wat me moeten doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Airconditioning bij Binkklimaat: slechte communicatie, komen beloftes niet na
-
- Berichten: 12784
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Airconditioning bij Binkklimaat: slechte communicatie, komen beloftes niet na
Wat u kunt doen is een ultimatum stellen waarin alles naar tevredenheid klaar moet zijn. Voldoet de verkoper hier niet aan ontbind u schriftelijk de overeenkomst en vraagt u het volledige aankoopbedrag terug. Voldoen ze daar dan niet aan kunt u een incassobureau inschakelen.
Fritsjr
vindt dit leuk
Re: Airconditioning bij Binkklimaat: slechte communicatie, komen beloftes niet na
Vervang "naar tevredenheid" dan voor "volgens afspraak".NeoDutchio schreef: ↑17 mei 2021 14:28Wat u kunt doen is een ultimatum stellen waarin alles naar tevredenheid klaar moet zijn.
Fritsjr
en Annemieke67
vinden dit leuk
Re: Airconditioning bij Binkklimaat: slechte communicatie, komen beloftes niet na
Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met je rechtsbijstandverzekering.
Heb je geen rechtsbijstandverzekering, geef schriftelijk (per mail) aan dat binnen 2 maanden alles in order moet zijn (precies de punten wat er niet klopt). Doen ze het niet, dan kan je het koopovereenkomst ontbinden (https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-d ... beeindigen en https://www.juridischloket.nl/voorbeeld ... reenkomst/).
Mochten hun niet reageren op de ontbinding dan zal je naar de kantonrechter moeten gaan.
Heb je geen rechtsbijstandverzekering, geef schriftelijk (per mail) aan dat binnen 2 maanden alles in order moet zijn (precies de punten wat er niet klopt). Doen ze het niet, dan kan je het koopovereenkomst ontbinden (https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-d ... beeindigen en https://www.juridischloket.nl/voorbeeld ... reenkomst/).
Mochten hun niet reageren op de ontbinding dan zal je naar de kantonrechter moeten gaan.
Fritsjr
en Annemieke67
vinden dit leuk
Re: Airconditioning bij Binkklimaat: slechte communicatie, komen beloftes niet na
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb nu een brief verstuurd "ingebrekestelling". Hopen dat ze nu wel reageren op de klacht.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 06 mei 2021 22:55
Re: Airconditioning bij Binkklimaat: slechte communicatie, komen beloftes niet na
Een vraag nog als de LG goedkoper was, hebben jullie dan wel het verschil terug gehad? Want dat zou ik ook zeker gaan claimen.
Re: Airconditioning bij Binkklimaat: slechte communicatie, komen beloftes niet na
Nee, zelfs dat niet. Dit hebben we ook gevraagd, maar we krijgen gewoonweg geen enkele reactie.