Als losse opmerking kan ik niets met wat je schrijft, Angel.
Ik_weet_niet_alles schreef: ↑18 mei 2021 15:12
Snellie geeft aan dat deze de prik niet wil en zo zijn er wel meer. Moet dat dan betekenen dat degene die geen vakantie kunnen betalen wel mee moeten betalen voor mensen die geen prik willen en desondanks op vakantie willen gaan?
Het gaat puur om het testen, ik zie het los van wel of niet gevaccineerd willen worden.
Het is heel erg krom om toegangstesten in te voeren en daar vervolgens een prijskaartje aan te hangen, wat onevenredig hoog is. Binnen Nederland heeft de 2e Kamer er in elk geval voor gezorgd, dat die toegangstesten gratis zijn. Dus waarom niet de overige testen?
Los hiervan: iedereen betaalt belasting en daardoor mee aan dingen, waar je nooit gebruik van zal maken of waar je geen enkel recht op hebt.
Ik vind het waanzinnig beperkt als je bij buitenland alleen aan vakantie denkt. Rond een kwart van de bevolking heeft connecties met het buitenland en hier komen nog de mensen bij, die zakelijk over de grens op stap moeten. Goed, het kan nog erger. Australië hanteert een verplichte quarantaine op eigen kosten en dit geldt zelfs voor de eigen inwoners, waardoor veel Australiërs buiten het eigen land vast zitten en niet naar huis kunnen omdat de kosten veel te hoog zijn. Drempel is te hoog geworden.