Laat ik het dan anders omschrijven, als het bedrijf niet wil meewerken kan de klant het heft in eigen handen nemen. Met mijn tip naar TS, wacht nog even aangezien ik niet uit het verhaal kan opmaken waar de fout zit.fonsflons schreef: ↑27 mei 2021 12:04TS hoeft helemaal geen zaak te starten. TS kan gewoon storneren. Het bedrijf werkt niet mee door TS zijn keuze niet gewoon te accepteren. FFF weet wat TS wilt, echter werpt drempels op: langskomen om een keuze die al bekend is te vertellen tegen iemand die daar niet over mag beslissen.NeoDutchio schreef: ↑27 mei 2021 11:43Ik zeg dat TS, en ieder ander, een zaak kan starten als het bedrijf niet wil mee werken.
Correctie, dat is hoe ik reageer als iemand stellig beweert dat de winkans 100% is of de klant absoluut in zijn recht staat terwijl dat een mening is van diegene die dat roept.
Onlangs op een ander forum: ik ben blank, ik woon in Nederland en ik spreek Nederlands, ik was dus een Nederlander. Een ander persoon is gekleurd en spreekt met een accent, maar was automatisch dus een buitenlander. En nu blijken mijn voorouders niet uit Nederland te komen, heb ik verder geen familie, buiten mijn naaste familie, in Nederland en blijken de voorouders van die andere persoon al eeuwenlang in het Koninkrijk der Nederlanden te wonen en dus altijd al de Nederlandse nationaliteit te hebben.
Ik werk dus liever met feiten dan met onderbuikgevoelens.