Zo mooi dit, nota bene uit de mond van degene die aan het begin van de discussie schreef "ik las", om vervolgens iets te schrijven wat duidelijk niet gelezen, maar verzonnen was
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coronavirus - algemeen topic (deel 2)
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 2)
Heel veel mis, maar ach.....moneytje denkt dat hij tegenwoordig alles mag zeggen, nogmaals.....de bekende plaat.
Ja, hier is het iets te warm voor in mijn thuiskantoor... Graag stoppen met dit gekibbel en terug naar de inhoud. Dank u zeer. ^YB
witte angora
, Lowieze
, Jablan
en Erthanax
vinden dit leuk
[Bericht verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jun 2021 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is nog steeds warm hier
Dat lijkt mij ook. Al is het maar in de opvolging van de noodtelefoontjes, uitgaande van wat de familie weergeeft.
Maar de vaccinatie-link is niets meer dan dat het voorval na de tweede prik plaatsvond. Er is geen enkel concreet argument om het aan die vaccinatie te linken. De man kan allerhande medische issues gehad hebben, die totaal losstaan van Corona(vaccinaties).
Daarom is desinformatie ook zo schadelijk: er staat een niet-onderbouwd tendentieus artikel in de krant, en voor je het weet heb je allerhande roeptoeters die rondbazuinen dat er iemand is overleden aan de vaccinatie.
-
Over de warmte en de benauwdheid moeten 'we' maar in de huiskamer verder denk ik.
Hier maar iets heel anders: is het/vindt jij het belangrijk dat je vaccinatie in het gele boekje komt te staan? Welk gele boekje trouwens? Dat ding dat je al vanaf je geboorte mee hebt gekregen? Geen idee waar het is.
DIscussiebron: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -niet-hebt
Mwah. Eigenlijk niet. ik vind het hooguit handig, maar niet belangrijk.witte angora schreef: ↑03 jun 2021 16:46Hier maar iets heel anders: is het/vindt jij het belangrijk dat je vaccinatie in het gele boekje komt te staan?
Voor sommige mensen is een geel boekje belangrijk, dan zou ik deze vaccinatie er zeker bij laten zetten.
Het kaartje van vroeger vanaf je geboorte heeft weinig nut meer. Persoonlijk vind ik een registratiekaart voldoende.
Het kaartje van vroeger vanaf je geboorte heeft weinig nut meer. Persoonlijk vind ik een registratiekaart voldoende.
Heel veel mensen hebben dat ding niet ( meer ) of nooit gehad.
We hebben ze al in huis sinds Pasen. Voor ons belangrijk bij grenscontroles (digitaal is leuk, maar het rivm heeft niet van iedereen de gegevens ^^). Nu nog die prikken, stickers, stempels, handtekeningen graagwitte angora schreef: ↑03 jun 2021 16:46is het/vind jij het belangrijk dat je vaccinatie in het gele boekje komt te staan? Welk gele boekje trouwens? Dat ding dat je al vanaf je geboorte mee hebt gekregen? Geen idee waar het is.
Als dit zo tendentieus artikel is, wat is er dan mis met de samenvatting van Reggie?
reggie2
vindt dit leuk
Als in tal van landen het gele boekje goed genoeg is voor de voor reizigers verplichte vaccinaties tegen gele koorts, vlektyfus, builenpest en wat al niet, dan kan de SARS-CoV-2 vaccinatie daar toch ook wel bij? Het lijkt me heel verstandig dat de GGD's daar nu wel aan meewerken.
Voor wie het heeft kan de handmatige registratie in het gele boekje gewoon naast de nog te ontwikkelen Europese app, lijkt me.
Voor wie het heeft kan de handmatige registratie in het gele boekje gewoon naast de nog te ontwikkelen Europese app, lijkt me.
Jablan
vindt dit leuk
kuklos
vindt dit leuk
Het gele boekje heeft vrij weinig te betekenen, iedereen met een beetje handigheid kan zelf een sticker printen en die in zijn gele boekje plakken.
Inderdaad. En analoog daaraan: als de mods duidelijk aangeven dat die discussie niet meer gevoerd mag worden, dan kan het ook geen kwaad als men zich daaraan zou houden.
Wel, hierom:
De opening van het artikel is
Het artikel is tendentieus, maar houdt gelukkig nog een slag om de arm. Reggie2 gaat met "waarschijnlijk" een flinke en ongefundeerde stap verder.Omroep Gelderland schreef:Een man van 77 uit Arnhem is overleden, uren nadat hij voor de tweede keer een covidvaccinatie kreeg. Een verband staat nog niet vast.
Eigenlijk gaat het artikel over de telefonische communicatie met de HAP en 112, die buitengewoon frustrerend kan verlopen voor familieleden van patiënten die in grote nood verkeren.
kuklos
vindt dit leuk
Dat printje heeft geen waarde volgens mij, of zit er een werkende QR code in? Dat maakt het al anders en ook niet meer te printen.