Feedback op het Forum - deel 3
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Als ik een notificatie krijg van een nieuw bericht, kom ik altijd uit bij de eerste pagina van het topic. Zoeken, zoeken, zoeken dus.
Wat een totaal gebruikersonvriendelijk forum.
Wat een totaal gebruikersonvriendelijk forum.
-
Snotvergeme, het helper777-topic is dichtgegooid door de moderatie
Voelde het al he-le-maal aankomen. Het was het zoveelste baarlijke nonsens topic van deze fantast. Hoop dat het nu écht klaar is.
Voelde het al he-le-maal aankomen. Het was het zoveelste baarlijke nonsens topic van deze fantast. Hoop dat het nu écht klaar is.
-
We hebben gelukkig het verkeerscontrole in Schiedamtopic nog...
Wat een gezeur over de topics van Helper.
Alsof kapotte pakjes door DHL of de streken van een sportclub en alle daarbij behorende wetteksten zo Interessant zijn.
Alsof kapotte pakjes door DHL of de streken van een sportclub en alle daarbij behorende wetteksten zo Interessant zijn.
reggie2
, moederslink
en Moneyman
vinden dit leuk
-
Hij is met goedkeuring vd mods teruggekomen.
Een fantast is het niet, ook geen trol.
Je kunt 2 dingen doen : of hem negeren of gewoon een ter zake doend antwoord geven. Het is aan hem wat hij met de antwoorden doet.
Dat geldt uiteraard voor iedere topicstarter.
Lees hierboven dd 09 mei 11.06 u het verhaal vd mods.
Hij heeft af en toe een probleem wat hij hier voorlegt, wat is daar mis mee? De moderatie houdt wel in de gaten of hij niet te ver gaat.
reggie2
en moederslink
vinden dit leuk
Op sommige apparaten krijg ik een "bad request" van dit forum. Heeft niemand anders dat?
En als ze dat wel hebben...moeten ze het wel omzeilen om het hier te kunnen beamen....
En als ze dat wel hebben...moeten ze het wel omzeilen om het hier te kunnen beamen....
Is het reproduceerbaar?
Tuurlijk.
Maar degene die het niet weet op te lossen, komt niet verder dan de Radar-homepage. Links eindigen dan in een " bad request", en daarmee komen ze niet verder.
Maar degene die het niet weet op te lossen, komt niet verder dan de Radar-homepage. Links eindigen dan in een " bad request", en daarmee komen ze niet verder.
-
Welke apparaten zijn dat? OS (incl. versie), browser (incl. versie), netwerkverbinding, etc.
Hier net zo'n melding gehad op een laptop met Firefox, nieuwste versie onder Win10 op een bekabelde glasvezelverbinding en Firefox staat op deze machine standaard in de hysterische modus: privé, niet volgen, etc. plus een reclameblokker.
(Als het goed is, kan de moderator de technische gegevens al zien bij dit bericht)
(Als het goed is, kan de moderator de technische gegevens al zien bij dit bericht)
Vanwaar deze vragen?PeterPeters1966 schreef: ↑30 mei 2021 19:53Welke apparaten zijn dat? OS (incl. versie), browser (incl. versie), netwerkverbinding, etc.
Omdat foutmeldingen soms alleen bij een bepaalde versie van het besturingssysteem of gebruikte internetbrowser tevoorschijn komen. Als je bij een site de melding krijgt 'geoptimaliseerd voor browser x, y, z', dan staat daar eigenlijk: wij hebben de site getest op deze browsers, hier werkt het goed, gebruik je een andere browser, dan kan niet alles werken zoals bedoeld.
-
Het blijft superirritant: iemand registreert zich en maakt een nieuw topic aan, om vervolgens nooit meer terug te keren en ook niet te reageren op een privébericht Dexia Leaseproces
Even jullie aandacht voor het volgende, naar aanleiding van het gedoe in het algemene coronavirustopic van gister en vandaag. Omdat er al een aantal berichten overheen zijn gegaan, en het belangrijk is dat iedereen dit leest, doe ik het even hier.
Ik heb gisteren ingegrepen in een nogal vermoeiende discussie. Mijn bericht werd compleet genegeerd en het duurde niet lang voordat een aantal van jullie weer vrolijk doorging met dat eindeloze gekibbel. Ik probeerde het met een beetje humor op te lossen, maar dat blijkt dus niet te werken. Dus doen we het nu maar op een andere manier.
Er zijn een aantal mensen op dit forum die met hun persoonlijke vetes de sfeer dusdanig verpesten, dat we er als moderatie een beetje klaar mee zijn (en dit gebeurde niet alleen gister en vandaag, dit is al een hele tijd aan de gang). Dus: wie we nu nog betrappen op ruzies, gebekvecht, berichten op de man en andere vormen van niet-inhoudelijke nonsens, kan direct een tijdelijke forumvakantie inlassen. Dit forum is bedoeld om mensen te voorzien van informatie en hulp, maar als dat steeds ondergesneeuwd raakt door gekibbel en pure ruis, blijft er vrij weinig over waar mensen wat aan kunnen hebben.
De moderatie bepaalt of topics en berichten op het forum mogen staan, dus het verzoek is ook om dat aan ons over te laten. Reageer inhoudelijk, op een respectvolle manier, of reageer niet. Heb je meer informatie nodig? Vraag daar dan naar op een normale manier (wij zullen TS’s aansporen te reageren). En als je denkt dat een topic of een bericht niet op het forum thuishoort, maak dan een melding en ga er verder niet over in discussie binnen het topic.
Ik zit dit weekend op de moderatiestoel en ik zal deze regels eens even scherp gaan handhaven. Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust in dit topic of in een PB. Bedankt alvast. Groet, Radar ^YB
Ik heb gisteren ingegrepen in een nogal vermoeiende discussie. Mijn bericht werd compleet genegeerd en het duurde niet lang voordat een aantal van jullie weer vrolijk doorging met dat eindeloze gekibbel. Ik probeerde het met een beetje humor op te lossen, maar dat blijkt dus niet te werken. Dus doen we het nu maar op een andere manier.
Er zijn een aantal mensen op dit forum die met hun persoonlijke vetes de sfeer dusdanig verpesten, dat we er als moderatie een beetje klaar mee zijn (en dit gebeurde niet alleen gister en vandaag, dit is al een hele tijd aan de gang). Dus: wie we nu nog betrappen op ruzies, gebekvecht, berichten op de man en andere vormen van niet-inhoudelijke nonsens, kan direct een tijdelijke forumvakantie inlassen. Dit forum is bedoeld om mensen te voorzien van informatie en hulp, maar als dat steeds ondergesneeuwd raakt door gekibbel en pure ruis, blijft er vrij weinig over waar mensen wat aan kunnen hebben.
De moderatie bepaalt of topics en berichten op het forum mogen staan, dus het verzoek is ook om dat aan ons over te laten. Reageer inhoudelijk, op een respectvolle manier, of reageer niet. Heb je meer informatie nodig? Vraag daar dan naar op een normale manier (wij zullen TS’s aansporen te reageren). En als je denkt dat een topic of een bericht niet op het forum thuishoort, maak dan een melding en ga er verder niet over in discussie binnen het topic.
Ik zit dit weekend op de moderatiestoel en ik zal deze regels eens even scherp gaan handhaven. Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust in dit topic of in een PB. Bedankt alvast. Groet, Radar ^YB
16again
, Erthanax
, witte angora
, alfatrion
, Shainora
, reggie2
, Lady1234
, Meiklokje
, moederslink
, scharrelschipper
en Zhadum
vinden dit leuk
Nu het even kan: de moderatie ervaart al de hele dag technische problemen met het forum. Technologische hikjes, heet dat dan. Zodra het kan kijken we mee. Groet!
Op mijn mobiel (Android 9 met Brave 1.24) geen problemen.
Hier ook geen problemen.
-
Lappie windows 10 ook geen gedoetjes.