Feedback op het Forum - deel 3
-
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Hier ook , niet steeds, wel regelmatig.
-
Nu ineens wel een gedoetje, met de bovenste balk.
Jullie bedoelen deze:
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/avrotros/at_layout/event/main_listener.php on line 85: file_get_contents(https://radar.avrotros.nl/index.php?id=8): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009)
in plaats van de normale menubalk zoals die op de 'voorpagina' staat.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/avrotros/at_layout/event/main_listener.php on line 85: file_get_contents(https://radar.avrotros.nl/index.php?id=8): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden
in plaats van de normale menubalk zoals die op de 'voorpagina' staat.
-
Jep, die bedoel ik. Overigens draait het nu weer normaal. Heb Radar even uit de browser gehaald en opnieuw geladen zeg maar, maar of dat er mee te maken heeft?
Of iemand van de techniek heeft meegelezen en direct gereageerd ... geen idee.
Voor de toekomst: probeer die [phpBB Debug]-tekst te kopiëren. Daarmee help je de mensen achter de schermen het beste.
Voor de toekomst: probeer die [phpBB Debug]-tekst te kopiëren. Daarmee help je de mensen achter de schermen het beste.
witte angora
vindt dit leuk
-
Dit had je vroeger niet toen de Avro nog gewoon de Avro was en de Tros de Tros.
Dat heeft er absoluut niets mee te maken.J. Deltoer schreef: ↑09 jun 2021 23:05Dit had je vroeger niet toen de Avro nog gewoon de Avro was en de Tros de Tros.
-
@Radar, mijn pb van 16 februari 2021 over Defam Effectenlease en Beursklacht en van 31 mei 2021 over Dexia Leaseproces staan nog steeds ongelezen in Postvak Uit. Ik ben vast niet de enige, wat kun je hieraan doen?ClaimConcept schreef: ↑04 jun 2021 12:18Het blijft superirritant: iemand registreert zich en maakt een nieuw topic aan, om vervolgens nooit meer terug te keren en ook niet te reageren op een privébericht Dexia Leaseproces
Het Kruidvat-klantenservicetopic is verdwenen. Is dat tijdelijk, bv ivm opschonen, of is het echt verwijderd?
Dat klopt. De discussie raakte off-topic en kon op een gegeven moment beter gevoerd worden in het algemene coronavirustopic. Je kunt ook altijd zelf een nieuw topic aanmaken.
Erthanax
vindt dit leuk
-
ClaimConcept schreef: ↑10 jun 2021 09:41@Radar, mijn pb van 16 februari 2021 over Defam Effectenlease en Beursklacht en van 31 mei 2021 over Dexia Leaseproces staan nog steeds ongelezen in Postvak Uit. Ik ben vast niet de enige, wat kun je hieraan doen?ClaimConcept schreef: ↑04 jun 2021 12:18Het blijft superirritant: iemand registreert zich en maakt een nieuw topic aan, om vervolgens nooit meer terug te keren en ook niet te reageren op een privébericht Dexia Leaseproces
Wachten tot de ontvanger deze leest?
Berichten verdwijnen volgens mij uit het Postvak Uit zodra de geadresseerde inlogt op het forum. Als die niet inlogt, blijft het bericht staan, tot je het zelf verwijdert.
Aha. Weer wat geleerd.
(Ik vind het wel vreemd dat een bericht in het Postvak Uit blijft staan, dus "nog niet verzonden", terwijl het wel degelijk verzonden en afgeleverd is, alleen nog niet gelezen.)
(Ik vind het wel vreemd dat een bericht in het Postvak Uit blijft staan, dus "nog niet verzonden", terwijl het wel degelijk verzonden en afgeleverd is, alleen nog niet gelezen.)
-
Ik zie het al. Je kunt een persoonlijk bericht in 'Postvak uit' niet met 1 klik verwijderen, je moet eerst het hele bericht weer openen. Daarna kun je met het bekende penteken wijzigen of met het kruisje verwijderen, iets wat bij openbare forumberichten maar zeer beperkte tijd kan.*
@Radar: misschien het kruisje verplaatsen naar de berichtkoppen, naast het markeringsvinkje?
*edit: ik zie nu pas na plaatsing dat dit openbaar forumbericht meteen al geen verwijderkruisje meer heeft
@Radar: misschien het kruisje verplaatsen naar de berichtkoppen, naast het markeringsvinkje?
*edit: ik zie nu pas na plaatsing dat dit openbaar forumbericht meteen al geen verwijderkruisje meer heeft
-
Dat ' verwijderkruisje ' x verdwijnt toch na één uur normaliter?
Alleen op dit feedback topic is überhaupt géén ' verwijderkruisje ' x. Toch vreemd?
Alleen op dit feedback topic is überhaupt géén ' verwijderkruisje ' x. Toch vreemd?