16again schreef: ↑17 jun 2021 00:10
Moneyman schreef: ↑16 jun 2021 23:08
16again schreef: ↑16 jun 2021 20:37
"Is achterhaald" is voltooide tijd, dat kun je prima weerleggen met huidige verkoopcijfers. Die nog hoger waren geweest zonder chip tekorten
Welnee. Je trekt daarmee twee woorden volledig uit hun context en dat levert weer eens een zinloze discussie op. Als je geen verschil snapt tussen huidige verkoopcijfers en toekomstperspectief hebben we geen zinvol gesprek.
Dan mag je uitleggen wat wel je link was tussen een toekomstperspectief met een horizon van 10 jaar, en benoemen dat de PC nu al lang achterhaald is. Tegen dat laatste ageerde ik namelijk.
Mooi dat je smart TV een web browser heeft , die hier bruikbaar is. Maar is dat apparaat ook geschikt voor thuiswerken? En als dat al technisch mogelijk is, zal de afdeling systeembeheer dat toestaan/supporten?
Ik heb een collega die zijn 43" tv gebruikt als een groot thuiswerkscherm, maar inderdaad, het is geen vervanging van zeg een laptop. Ook al zou ik in een van die apps inloggen met mijn zakelijke account, dan nog kom ik nergens, ten eerste omdat niks mijn zakelijke software in de google play store te vinden is, en nog belangrijker, mijn tv geen "trusted device" is, en dus het netwerk op de zaak niet binnen kan komen.
En ook al zou het kunnen, dan nog zou ik het niet doen, want onze IT afdeling eist zoveel rechten, dat ze als ik mijn zakelijke email op mijn privé smartphone zou zetten, ze die ook remote kunnen wissen.