Op 1 mei was ik aan het kijken om de samsung galaxy fold 2 te bestellen.
Na het zien van de promotie dat je de earbuds en de watch 3 bij de fold 2 krijgt was ik overtuigd.
Vervolgens gekeken op de website welke webshops deelnemen aan de actie en heb toen gekozen voor gsmweb, deze stond als deelnemende webwinkel onderaan de promotiepagina van samsung. Eerst heb ik nog gebeld met samsung en gevraagd of de actie ook zakelijk geldt en of ik de actieproducten kreeg bij deze specifieke webshop, hierop werd ja geantwoord en ben toen overgegaan tot aankoop, gesprek heb ik opgenomen en opgeslagen. Vervolgens het product ontvangen en wilde het product registreren bij de actiepagina waar tot mijn verbazing gsmweb niet meer in de lijst stond. Contact gehad net samsung en werd mij gezegd dat het een fout op de website was en dat gsmweb toch echt meedoet aan de actie en dat ik een andere webshop kon invullen en dat het dan goed kwam.
Dat gedaan maar toen kwam devolgende error, EAN code niet correct, weer contact gehad en nu blijkt dat gsmweb schijnbaar al sinds maart niet meer meedoet aan de promotie maar wel nog gewoon op de promotiepagina van samsung staat als deelnemende webshop en dat dit helaas nooit was aangepast maar dat het nu gecorrigeerd word op de website. Verder werd gezegd dat ik ondanks dat het op de website van samsung staat als deelnemende webshop en er telefonisch gezegd is geworden dat ik het product op gsmweb kon bestellen en zo de promotie zou ontvangen ik geen recht had op de promotieartikelen omdat dat zo in voorwaarden stond.
Ik voel mij opgelicht, ondanks dat ik er alles aan heb gedaan om uit te zoeken of ik er recht op heb en hier zelfs bevestiging van heb gehad van samsung zelf en ondanks dat het op hun pagina staat als deelnemende webshop en ondanks dat hun de fout toegeven en zelfs corrigeren vind er totaal geen coulance plaats en moet ik het doen met een "pech".
Ik heb al bij mijn rechtbijstand (das) het geschil doorgegeven maar deze zeggen dat er in de voorwaarden staat dat ik zelf navraag had moeten doen bij de webshop of hun meedoen met de promotie en zeggen eigenlijk niets dat samsung juist die webshop promoot op hun pagina als deelnemende webshop en zelfs telefonisch zeggen dat gsmweb wel meedoet aan de promotie. Ik heb al gevraagd om een second opinion bij das omdat ik gewoonweg niet kan geloven dat ik fout ben geweest. Ook heb ik zojuist, na de afwijzing van das, een klacht ingedient bij de reclamecommissie en ben nu aan het kijken om ook bij de klachtencommissie een geschil te melden maar dit kost al meteen geld en vraag me, voordat ik er nog meer tijd en geld in steek, af of ik er zo slecht voorsta en of ik wel gelijk heb of niet.
Hier de promotiepagina van samsung met de webshop
![Afbeelding](https://tweakers.net/i/3mEOD7dqNTP26GHCN0hy_SAOceA=/x800/filters:strip_icc%28%29:strip_exif%28%29/f/image/ggSl3jH1dDXt4P9Yd75iiVT5.jpg?f=fotoalbum_large)
En hier de voorwaarden van samsung
![Afbeelding](https://tweakers.net/i/c-4Yhf0bJA4Y-1IjExoe7PH4KeA=/x800/filters:strip_icc%28%29:strip_exif%28%29/f/image/H2LovEO2s9VAgyUPUV6HlFqz.jpg?f=fotoalbum_large)