LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foute levering MediaMarkt

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
noton
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 feb 2011 18:04

Foute levering MediaMarkt

Ongelezen bericht door noton »

Ik heb een mindere laptop geleverd gekregen, dan ik besteld heb.
Wat is nu raadzaam om dit te verhelpen.
Aangezien het een chaos is bij de MediaMarkt.
Ze raden mij aan om het terug te sturen.

alfatrion
Berichten: 22121
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Foute levering MediaMarkt

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wat heb je besteld? En wat heb je gekregen?

Wat wil je? Herstel, vervanging, ontbinding?

J. Deltoer
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Foute levering MediaMarkt

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Direct terugsturen. Het is inderdaad een chaos daar, maar dit lukt hen misschien nog wel.

Seinhuis
Berichten: 2394
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Foute levering MediaMarkt

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Hopelijk heb je niet getekend voor ontvangst. Zo wel, vanaf een postpakket kan je de inhoud niet zien.

Stuur eerst een mail naar MediaMarkt en wacht een paar dagen. Hopelijk krijg je positief antwoord. Stuur in ieder geval binnen 14 dagen na levering terug. Maak van alles foto's, zelfs van hoe het in de verpakking van de post zat (inclusief verpakking materiaal), ook van de retourzending en bewaar het document van de post (meestal krijg je dat op je mail) Zie https://klantenservice.mediamarkt.nl/ap ... /a_id/9920 voor de procedure.

Hopelijk krijg je alsnog het bestelde product (daar heb je recht op). Zo niet, ga dan naar (als laatste redmiddel) https://www.degeschillencommissie.nl/

Bewaar alle bonnen, ontvangst stukken enz. enz. Dat kan als bewijs dingen

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Foute levering MediaMarkt

Ongelezen bericht door reggie2 »

noton schreef:
28 jun 2021 23:42
Ik heb een mindere laptop geleverd gekregen, dan ik besteld heb.
Wat is nu raadzaam om dit te verhelpen.
Aangezien het een chaos is bij de MediaMarkt.
Ze raden mij aan om het terug te sturen.


Kan je doen, beter nog , je kan ook langs de winkel gaan en het daar terug brengen.

Er staat veel negatieve dingen over de MM< ik heb er 1 keer tijdens de lockdown iets besteld en het terug gestuurd , kreeg zonder gedoe mijn geld terug.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Foute levering MediaMarkt

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

volg het advies van MM op of loop langs een stenen MM....

sake1987

Re: Foute levering MediaMarkt

Ongelezen bericht door sake1987 »

Hawk-Eye schreef:
01 jul 2021 09:30
volg het advies van MM op of loop langs een stenen MM....
Nu is het wel zo dat de Website MM een ander bedrijf is dan de stenen MM, ze gebruiken zelfs niet het zelfde magazijn.
Om niet in de wet van Murphy te belanden zou ik in de lijn van de aankoop blijven.
Dus online gekocht, online terug sturen.

peter17111962
Berichten: 672
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Foute levering MediaMarkt

Ongelezen bericht door peter17111962 »

"Ik heb een mindere laptop geleverd gekregen, dan ik besteld heb."
Vind het een beetje vreemd dat er hier nooit iets te lezen valt
dat iemand iets beters heeft gekregen als die heeft besteld.
Of gebeurt dat helemaal nooit :-)

J. Deltoer
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Foute levering MediaMarkt

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Nee, zal wel een verdienmodel zijn...

sake1987

Re: Foute levering MediaMarkt

Ongelezen bericht door sake1987 »

fonsflons schreef:
01 jul 2021 12:14
peter17111962 schreef:
01 jul 2021 10:42
"Ik heb een mindere laptop geleverd gekregen, dan ik besteld heb."
Vind het een beetje vreemd dat er hier nooit iets te lezen valt
dat iemand iets beters heeft gekregen als die heeft besteld.
Of gebeurt dat helemaal nooit :-)
Tuurlijk wel, maar die zijn zo slim om zich stil te houden ipv dit te melden.
Heb het een keer gehad met een printer, dat ik een veel duurdere kreeg dan die ik had besteld.
Heb het wel gemeld ( hadden ze net voor mij de persoon aan de telefoon gehad die de door mij bestelde printer had gekregen) want mijn gedachte was, als ik het niet meld en hij gaat kapot? Hoe dan garantie?

Gesloten