Ik heb deze vraag ook bij Transavia neergelegd, maar daar hebben ze het denk ik druk, want vooralsnog geen antwoord. Wie weet weet iemand hier er meer van.
Wij willen tickets boeken naar de Canarische Eilanden, ondanks code oranje. We hebben daar een eigen appartement en denken dat we veilig op vakantie kunnen. Verzekeringstechnisch hebben we alles uitgezocht en zouden er voor ons geen problemen zijn. Transavia vliegt vooralsnog gewoon door, dus we kunnen daar komen. Nu wil ik graag weten wat het beleid van Transavia is op het moment dat ze besluiten niet meer naar die bestemming te vliegen omdat er weinig vraag naar is; annuleren ze dan simpelweg onze terugvlucht, of boeken ze ons om naar een nog wel beschikbare vlucht, eventueel eerder dan onze vertrekdatum? We zouden drie weken willen gaan, en wat ik op hun website kan vinden is dat ze altijd proberen minimaal twee weken van te voren te annuleren.
Kortom, we hebben alle risico’s gewikt en gewogen, en kunnen overal mee leven, behalve als ineens zou blijken dat we niet meer naar huis kunnen vliegen. Dus eerder naar huis, indien nodig (liever niet natuurlijk
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)