Er is geen contract. Op basis waarvan zou Ziggo kosten kunnen berekenen?klaartje59 schreef: ↑14 aug 2021 21:47Bij ziggo menen ze dus dat er op uw adres nog een tv signaal actief is. U denkt zeker te weten van niet maar er wordt eerder ook al gemeld dat dit dus wel mogelijk zou kunnen zijn zonder dat u zich hiervan bewust bent.
in dat geval is het netjes van Ziggo dat ze geen kosten rekenen en u laten weten dat ze dit signaal af gaan sluiten.
Tevens geven ze u dan de mogelijkheid om alsnog een contract bij Ziggo af te sluiten.
Wie zegt dus dat er zeker geen signaal kan bestaan? U gaat er maar meteen vanuit dat Ziggo dit met verkeerde bedoelingen doet.
Dat is uw aanname en misschien klopt die aanname helemaal niet.
Een simpel telefoontje zou alles op kunnen lossen en misschien krijgt u dan zelfs nog wel een sorry.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleidende brief Ziggo
Re: Misleidende brief Ziggo
Re: Misleidende brief Ziggo
Ik kreeg hem vandaag in de bus. De brief is sowieso misleidend. Ziggo bestaat 13 jaar en ik woon al 21 jaar op dit adres. Dus......
ik ga een klacht indienen in ieder geval.
ik ga een klacht indienen in ieder geval.
Re: Misleidende brief Ziggo
Veertien jaar.
Re: Misleidende brief Ziggo
Klopt, zo'n 14.5 jaar, maar die 1,5 jaar zal het verschil niet maken. Ik mis alleen wel waarom ReneeM een klacht wil indienen, dat hij / zij daar al 21 jaar woont is leuk, maar veel van Ziggo's voorgangers bestaan ook al een stuk langer. Die aansluiting die nu eigendom is van Ziggo kan daar makkelijk al een stuk langer liggen dan Ziggo oud is.
reggie2
vindt dit leuk
-
- Berichten: 3424
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Misleidende brief Ziggo
Hier een Ziggo klant. Ik heb dit niet ontvangen, want ik ben een betalende klant bij ze. Maar goed, zo specifiek vraagt u niet om antwoorden, dus hier komt mijn reactie.johnherring schreef: ↑08 aug 2021 21:58
Graag ontvang ik reacties en ervaringen van anderen met Ziggo! Ben ik de enige die zich stoort aan dit soort suggestieve en misleidende brieven?
Waar dit over gaat, is wat er geschreven staat. Door de technische werking van hun netwerk. blijft, ondanks dat je als klant je diensten bij hun opzegt, het analoge signaal op de kabel huisaansluiting staan, totdat er een monteur deze fysiek afsluit voor een adres. Kortom, tot die tijd kan elke (nieuwe) bewoner het analoge signaal blijven gebruiken, ook al zijn ze klant bij KPN of T-mobile.
Ze hebben vml een dump uit hun administratie gehaald van alle adressen waar ooit een klant van ze is geweest, maar nu geen actieve klant is, en die nog niet fysiek waren afgesloten, en die adressen een brief gestuurd. Een deel zal komen bij mensen die inderdaad gratis best lang leuke TV hebben gekeken, ik meen zelfs dit als tip eens voorbij te hebben zien komen in zo'n bespaar nieuwsbrief, en weer een groep, nieuwere bewoners, heeft er geen weet van, of boodschap aan.
U had 'm na het lezen van zin één weg kunnen gooien.
De poll is overigens wel duidelijk hoe het gros van de mensen hier, overigens een verre van representatieve doorsnede van de maatschappij, er over denkt.