Feedback op het Forum - deel 3
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Het probleem waar Jose2501 het over heeft, is nog niet helemaal opgelost.
In de Huiskamer, bij mijn reactie van 14 september om 10.35 uur zie ik hetzelfde weer gebeuren. Ik zie dat ik mijn eigen reactie heb geliked, wat ik dus niet heb gedaan
In de Huiskamer, bij mijn reactie van 14 september om 10.35 uur zie ik hetzelfde weer gebeuren. Ik zie dat ik mijn eigen reactie heb geliked, wat ik dus niet heb gedaan
Bij het topic Feiken Amersfoort, staat van mij een reactie met datum 15-09-2021 die ik helemaal niet op die datum heb geplaatst, maar veel eerder.
Hoe kan dat?
Hoe kan dat?
-
Lowieze , ik heb even gekeken: maar ik zie geen Lowieze staan , wel staat er bij het ❤ " not logged in "
Vreemd
En wat ziet u staan als u niet ingelogd bent?moederslink schreef: ↑15 sep 2021 18:10Lowieze , ik heb even gekeken: maar ik zie geen Lowieze staan , wel staat er bij het ❤ " not logged in "
Vreemd
-
Huh??? Gedaan en dan staat er nu " jij" ( ik dus) en moederslink vinden dit leuk.....
Eerst dus " jij en not logged in "
Bij het tweede dus "jij " ( ik dus) en moederslink
Bizar
Bizar
Laatst gewijzigd door moederslink op 15 sep 2021 19:13, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Ik had een inlogprobleem maar dat is opgelost.
-
Dat was geen inlogprobleem, maar een ban.
juliomariner
, kuklos
, Dorfje
, Erthanax
, witte angora
, Shainora
, Bob Schurkjens
en Radar
vinden dit leuk
-
Edit: druk ik op " not logged in " dan komt de mededeling : de opgevraagde gebruiker bestaat niet.moederslink schreef: ↑15 sep 2021 19:09Huh??? Gedaan en dan staat er nu " jij" ( ik dus) en moederslink vinden dit leuk.....
Bizar
-
En aangezien onze poenloze oen weer exact op dezelfde wijze verder gaat als voorheen zal het geen verbazing wekken als hij binnenkort hetzelfde 'inlogprobleem' voor de kiezen krijgt.
juliomariner
en NeoDutchio
vinden dit leuk
-
Ik zie Reggie2 en Snellie niet meer.....witte angora schreef: ↑17 sep 2021 13:30Er zijn twee bans uitgedeeld, en op de 15e komt er een nieuw lid ineens redelijk breeduit in de huiskamer, coronatopic en dergelijke. Bedoelen jullie dat?
Er waren 2 bans voor slechts 1 maand uitgedeeld , dus we zien het wel.
( zie 12 sept 20.57u bericht van Radar)
Maar de ene is dus al weer terug.
moederslink
vindt dit leuk
-
Ik vind het allemaal best, zolang de ' nieuweling ' niet trolt en/of kwaadaardig wordt.
Daar kunnen we met de vaste forummers wel één ( op z'n minst!) voorbeeld van geven.
Daar kunnen we met de vaste forummers wel één ( op z'n minst!) voorbeeld van geven.
Jablan
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
Nou, Eenoenzonderpoen heeft inmiddels maar weer een permanente ban aan zijn broek. Ik vermoed dat de nieuwe(re) collega's in de eerste instantie niet direct doorhadden dat we hier te maken hebben met iemand die al zeker 24976234 kansen heeft gehad en keer op keer heeft bewezen niet bijster veel van waarde toe te voegen.
Niet al te lang geleden zat 'ie na de zoveelste ban via de mail bovendien met kanker te schelden richting de moderatie, wellicht nuttige informatie voor degenen die vinden dat hij nog een kans verdient. En tsja, dan moet ik toch echt even héél eerlijk zijn, het is natuurlijk een keertje mooi geweest met al het theater en de eindeloze stroom stompzinnige berichten. Dat gescheld helpt dan niet mee.
Dit topic ga ik even opschonen, en dat geldt ook voor de reacties van Eenoenzonderpoen (maar kennelijk wel met gaten in zijn onderbroek).
Groeten en een fijn weekend, Radar^SK
Niet al te lang geleden zat 'ie na de zoveelste ban via de mail bovendien met kanker te schelden richting de moderatie, wellicht nuttige informatie voor degenen die vinden dat hij nog een kans verdient. En tsja, dan moet ik toch echt even héél eerlijk zijn, het is natuurlijk een keertje mooi geweest met al het theater en de eindeloze stroom stompzinnige berichten. Dat gescheld helpt dan niet mee.
Dit topic ga ik even opschonen, en dat geldt ook voor de reacties van Eenoenzonderpoen (maar kennelijk wel met gaten in zijn onderbroek).
Groeten en een fijn weekend, Radar^SK
Lowieze
, NeoDutchio
, kuklos
, Moneyman
, gosewijn
, ZeerPrivé
, witte angora
en Erthanax
vinden dit leuk
-
ZeerPrivé
en moederslink
vinden dit leuk
Maar als je echt autonoom wilt zijn, heb je zeker breinaalden en breigaren nodig, voor lekker warme borstrokken.
Dus heel nuttig.
Dus heel nuttig.
-
-
RADAR :
Wanneer wordt het icoontje ❤ dat vind ik leuk veranderd?
Bijvoorbeeld : duimpjes: , of oneens / eens ?
Dat geeft nmm vaak beter weer wat je er als reageerder van vindt.
Niet alles is leuk namelijk .
Wanneer wordt het icoontje ❤ dat vind ik leuk veranderd?
Bijvoorbeeld : duimpjes: , of oneens / eens ?
Dat geeft nmm vaak beter weer wat je er als reageerder van vindt.
Niet alles is leuk namelijk .
@ mods: jullie hebben zojuist dit topic gesloten, omdat het een dubbelpost zou zijn met dit topic. Het zijn echter twee losstaande topics over een totaal verschillend onderwerp.
Enkel de laatste twee reacties in het eerste topic horen eigenlijk in het tweede topic thuis, dus als er een ingreep nodig is, zou je die twee berichten naar het andere topic moeten verplaatsen.
Enkel de laatste twee reacties in het eerste topic horen eigenlijk in het tweede topic thuis, dus als er een ingreep nodig is, zou je die twee berichten naar het andere topic moeten verplaatsen.
Radar
vindt dit leuk
-
Heb het plaatsen van ellenlange citaten uit medische bijsluiters en wetenschappelijke onderzoeken in het coronadraadje gemeld bij de moderatie.
Met het uitdrukkelijke verzoek om forumleden hier mee te laten stoppen.
Het voegt weinig toe, is hinderlijk en verslechtert de leesbaarheid. Ik hoop dat dit stopt. Een link plaatsen of de essentie citeren is genoeg.
Met het uitdrukkelijke verzoek om forumleden hier mee te laten stoppen.
Het voegt weinig toe, is hinderlijk en verslechtert de leesbaarheid. Ik hoop dat dit stopt. Een link plaatsen of de essentie citeren is genoeg.
Ai. Dit zien we nu pas. Ik zet het eerste topic opnieuw open – al heeft dat waarschijnlijk weinig zin...Moneyman schreef: ↑05 nov 2021 10:56@ mods: jullie hebben zojuist dit topic gesloten, omdat het een dubbelpost zou zijn met dit topic. Het zijn echter twee losstaande topics over een totaal verschillend onderwerp.
Nog even opmerken, ook als je @mods gebruikt, krijgen we geen melding. De moderatie moet er zelf aan denken om het feedbacktopic van tijd tot tijd na te gaan – geen ideaal systeem, akkoord. Dus opnieuw het verzoek tot melden , met onze dank! ^JS