En aangezien onze poenloze oen weer exact op dezelfde wijze verder gaat als voorheen zal het geen verbazing wekken als hij binnenkort hetzelfde 'inlogprobleem' voor de kiezen krijgt.
Er zijn twee bans uitgedeeld, en op de 15e komt er een nieuw lid ineens redelijk breeduit in de huiskamer, coronatopic en dergelijke. Bedoelen jullie dat?
Ik zie Reggie2 en Snellie niet meer.....
Er waren 2 bans voor slechts 1 maand uitgedeeld , dus we zien het wel.
( zie 12 sept 20.57u bericht van Radar)
Ik vind het allemaal best, zolang de ' nieuweling ' niet trolt en/of kwaadaardig wordt.
Daar kunnen we met de vaste forummers wel één ( op z'n minst!) voorbeeld van geven.
Nou, Eenoenzonderpoen heeft inmiddels maar weer een permanente ban aan zijn broek. Ik vermoed dat de nieuwe(re) collega's in de eerste instantie niet direct doorhadden dat we hier te maken hebben met iemand die al zeker 24976234 kansen heeft gehad en keer op keer heeft bewezen niet bijster veel van waarde toe te voegen.
Niet al te lang geleden zat 'ie na de zoveelste ban via de mail bovendien met kanker te schelden richting de moderatie, wellicht nuttige informatie voor degenen die vinden dat hij nog een kans verdient. En tsja, dan moet ik toch echt even héél eerlijk zijn, het is natuurlijk een keertje mooi geweest met al het theater en de eindeloze stroom stompzinnige berichten. Dat gescheld helpt dan niet mee.
Dit topic ga ik even opschonen, en dat geldt ook voor de reacties van Eenoenzonderpoen (maar kennelijk wel met gaten in zijn onderbroek).
RADAR :
Wanneer wordt het icoontje ❤ dat vind ik leuk veranderd?
Bijvoorbeeld : duimpjes: , of oneens / eens ?
Dat geeft nmm vaak beter weer wat je er als reageerder van vindt.
Niet alles is leuk namelijk .
@ mods: jullie hebben zojuist dit topic gesloten, omdat het een dubbelpost zou zijn met dit topic. Het zijn echter twee losstaande topics over een totaal verschillend onderwerp.
Enkel de laatste twee reacties in het eerste topic horen eigenlijk in het tweede topic thuis, dus als er een ingreep nodig is, zou je die twee berichten naar het andere topic moeten verplaatsen.
@ mods: jullie hebben zojuist dit topic gesloten, omdat het een dubbelpost zou zijn met dit topic. Het zijn echter twee losstaande topics over een totaal verschillend onderwerp.
Enkel de laatste twee reacties in het eerste topic horen eigenlijk in het tweede topic thuis, dus als er een ingreep nodig is, zou je die twee berichten naar het andere topic moeten verplaatsen.
Ai. Dit zien we nu pas. Ik zet het eerste topic opnieuw open – al heeft dat waarschijnlijk weinig zin...
Nog even opmerken, ook als je @mods gebruikt, krijgen we geen melding. De moderatie moet er zelf aan denken om het feedbacktopic van tijd tot tijd na te gaan – geen ideaal systeem, akkoord. Dus opnieuw het verzoek tot melden , met onze dank! ^JS
Nog even opmerken, ook als je @mods gebruikt, krijgen we geen melding. De moderatie moet er zelf aan denken om het feedbacktopic van tijd tot tijd na te gaan – geen ideaal systeem, akkoord. Dus opnieuw het verzoek tot melden , met onze dank! ^JS
Ik was er inderdaad vanuit gegaan dat de mods in ieder geval dit specifieke topic wel actief zouden monitoren. Ik voorkomende concrete gevallen zal ik voortaan dan ook even de meldknop gebruiken.