mijn moeder kreeg een brief van ABN Amro dat ik als gemachtigde een afspraak op kantoor moet maken om mijn identificatie te laten controleren. anders wordt mijn machtiging ingetrokken per 29-10 21. Het is me na eindeloos telefoneren gelukt een afspraak te maken. volgens de medewerker zou eenafspraak van 20 minuten genoeg moeten zijn, op de site stond 1 uur!!
daarna kreeg ik een bevestigingsmail met deze tekst;
mijn probleem is dat ik geen App wil en ook niet het rekeningnummer en een inlogcode op hun iphone wil intikken. Zijn er al ervaringen van andere mantelzorgers met deze identificatie en mag het dan zonder deze APP?Uw afspraak voorbereiden
Ga naar de voorbereidingspagina en kies het onderwerp en type van uw afspraak. U krijgt dan precies te zien welke documenten en/of gegevens u nodig heeft tijdens de afspraak.
Let op: u heeft een legitimatiebewijs en de ABN AMRO App nodig om uzelf te identificeren. Voor de identificatie hoeft u niet in te loggen in de ABN AMRO app, registratie na het downloaden van de app is dan ook niet nodig. Mocht u niet in het bezit zijn van een smartphone of iPad, dan is er op het ABN AMRO kantoor een iPad aanwezig. Tijdens de afspraak legt de adviseur u uit op welke manier u de ABN AMRO app nodig heeft om u te identificeren.