Dus hebben wij Montel gebeld voor een oplossing. Onze dure bank ziet er zo erg uit en Montel, wil met niks verder ons tegemoet komen ze stuurde een servicemedewerker en die vind het horen bij de stof en wij hadden het kunnen weten volgens deze service medewerker.
Na heen en weer gesteggel en dat ik het niet eens ben met deze uitslag willen ze wel een onafhankelijk onderzoek laten doen! Daar zijn wij eigenlijk niet zo gecharmeerd van! Ondanks dat ze een onafhankelijk bureau zijn lees ik op diverse sites, dat ze meestal op de hand van de leverancier zijn ze worden zelfs omgekocht en zwaar gemanupileerd.
Het is zo jammer, dat ze blijven bij hun eerdere besluitvorming en hun argumentatie, van dat ik het had gehoord van de verkoper (hij zei summier) er kunnen wat plooitjes ontstaan en is niks om je zorgen over te maken. Maar, niet dat de stof van de bank pilt en uitrekt door beweegbare steunen en als je er op gaat zitten lubbert de stof uit, dat zei hij dus niet! Eigenlijk is het een bank om niet op te zitten.
Ik heb inmiddels het boekje gelezen, wat ik dus pas na mijn koop heb gekregen van Montel en daarin staat heel summier beschreven over plooivorming.
Maar mensen, dit is zo ingenieus neergezet en in het voordeel geschreven van Montel, dat je wordt genaaid waar je bijstaat en Montel er sluw gewoon mee wegkomt. Ik kan er met deze teks eigenlijk niets mee en zou dus mijn bank niet op deze sluwe tekst hebben afgewezen. Als ze er nu eerlijke foto’s bijzetten, hoe dit dan uitpakt en een bank na èèn jaar er uit gaat zien, dan zou je eerlijker beleid voeren en de klanten niet misleiden. Maar dit doet Montel niet en wel als er een klacht komt wijzen ze je op de tekst en ook de verkoper had het gezegd nou in ons geval dus niet.
Zoals het er nu staat kan het alle kanten op ik zou hier mijn bank gewoon op gekocht hebben terwijl al zou ik foto’s zien bv van mijn bank nu zou ik zeggen; zijn jullie wel goed snik om mij zo’n dure bank aan te smeren, die er na èèn jaar er zo uit gaat zien? Snapt u dus erg disputabel en zo ja hoe zal ik het zeggen
Maar er zijn zoveel klachten over Montel en ook zag ik een klacht met dezelfde stof als wat ik heb deze heb ik opgeslagen voor extra bewijs. Dus ik vind ze heel erg bezig.
Nu zitten wij met een bank, die er niet meer uitziet en wij nu zelfs een plaid overheen doen, omdat het geen gezicht meer is!!
Wat een zaak mensen, kijk uit voor deze wanpraktijken van Montel. Dus kunnen jullie hier aan deze wanpraktijken van meubelzaken niet iets gaan doen en onder de aandacht brengen! Ik heb geen 3000 euro zomaar om na 1,5 jaar weer een nieuwe bank te kopen..