Ik_weet_niet_alles schreef: ↑18 okt 2021 18:29
Even voor de goede orde, de opmerking van pcjvangrinsven was gewoon een reactie op basis van de klacht van TS. Deze opmerking is alleen gemaakt zodat duidelijk is dat TS niet de enige is met klachten.
En dat wil zeggen dat daar niet op gereageerd mag worden? U bent nog steeds van mening dat je enkel op een TS mag reageren? Iets waar u al op aangesproken bent door de moderatie. Als u nog steeds die mening bent toebedeelt, reageer dan ook niet steeds op mij.
Overigens, na 15 maanden reageren op een topic valt bij mij niet bepaald onder reageren op een TS.
Op basis van de melding van pcjvangrinsven gaat u er met gestrekt been in door het volgende te stellen: "Hoe kan stof na 5 dagen al slijtage vertonen? Dan zal er behoorlijk was kracht of druk op de stof uitgeoefend zijn. Het ontstaat in ieder geval niet vanzelf."
Dat was geen vraag aan pcjvangrinsven maar een frontale aanval. Logisch dat pcjvangrinsven daar niet meer op reageert.
U kunt heel goed voor uzelf denken en tenzij u een glazen bol heeft of pcjvangrinsven persoonlijk kent kunt u zijn mening hier neerzetten. Denken voor een ander heeft totaal geen nut.
Op uw reactie heb ik geantwoord met "Wel eens gehoord van slechte stof? Waarom zou dit de schuld van de consument moeten zijn?
Slijtage binnen 5 maanden wil zeggen dat de bank non-conform is en dat de verkoper moet bewijzen dat dit daadwerkelijk door de consument komt. Niet aannemelijk maken maar echt bewijzen.".
En zo lang wij niet wisten wat er besproken is kan je dus niet zeggen of de bank wel of niet non-conform is. En zoals ik al voorspeld heb is de klacht afgewezen waar pcjvangrinsven niet mee akkoord is gegaan.
Op basis van mijn opmerking bent u vervolgens de confrontatie aangegaan met onzinnige en niet ter zake doende opmerkingen en mogelijke oorzaken.
Om te laten zien dat er zat mogelijkheden zijn die aangeven dat de bank ook gewoon conform kan zijn.
Waarschijnlijk hebt u de gedachte dat mensen graag geld betalen aan een commissie.
Gelukkig kan ik heel goed voor mijzelf denken en heb ik het nergens een commissie genoemd waar ik pcjvangrinsven naar toe gestuurd hebt, dus ook niet die geld kosten.
Uit hetgeen pcjvangrinsven schrijft mag simpelweg de conclusie worden getrokken dat de bank non-conform is, anders ga je niet zomaar naar de commissie.
Nee hoor, je kan het ook lezen als "ik ben het niet eens met de afwijzing want ik meen in mijn recht te staan". Iets dat geregeld voorkomt, ook op dit forum. Als iemand denkt in zijn recht te staan wil nog niet zeggen dat diegene ook echt in zijn recht staat.
Tevens gaat u voorbij aan het feit dat er in deze topic al sprake is van 3 klachten.
Sinds 21 juli 2020 3 klachten. Poe poe, als dat al een maatstaf is om dan meteen te zeggen dat de verkoper slecht is, dan weet ik niet waar u nog spullen denkt te kunnen kopen. Over elk bedrijf zijn klachten te vinden, bij sommige zelfs meer dan 3 in 15 maanden.