Dat hou je toch:
Ik heb wel eens bij MM gestaan achter een klant, die een stuk of 15 betaalpassen had, en aan het kijken was of ergens nog wat opstond.
Dat hou je toch:
Heb je nog meer ongeïnformeerde complottheorieën voor ons? Men kan enkel zien waar je met pin betaald hebt, maar niet wat je betaald hebt/gekocht hebt.
Dus omdat jij persé met cash geld wil betalen moeten we dit allemaal maar willen? Want jouw wil moet voor iedereen gelden?
Bij de Moneyman? Ik zie niet in wat het verschil is als Brabander. Die gaan ook naar d'n Dave (misschien teveel New Kids gekekenlievemarie schreef: ↑20 okt 2021 13:03Bij Moneyman?
(Ja, ik weet het, die "grap" heeft een baard. Maar gebruik dan het woordje "de" voor MM.)
Hetzelfde met de zondagsrijdende oudjes. De hele week de tijd als het rustig is, kunnen ze rijden. Maar als ik op een rustig moment een stukje wil gaan toeren, dan zitten er altijd veel te veel van die maximumsnelheidhalverende types op de weg. Daar gaat mijn plezier.moederslink schreef: ↑20 okt 2021 13:40Het zou verboden moeten worden: trage oudjes in de winkel![]()
Maar , die ouderen kunnen beter op een rustig moment winkelen , zonder gehaaste ouders met blèrende kinderen in " de spits " .
Als oudere word je nu eenmaal wat trager dus heb maar wat compassie met zulke oudjes .![]()
Daar was de penningmeester van de vereniging waar ik lid van ben ook bang voor, toen het bestuur voorstelde om zo'n SumUp pinkastje aan te schaffen. Omzet uit de kantine of bar is een belangrijke winstmaker voor veel verenigingen.
Ik ben juist minder geld kwijt met de zelfscan. Je ziet meteen wat je hebt "gekocht" en hoeveel korting je krijgt. Vaak besluit ik dan om iets terug te leggen. Maar ik moet dan ook op de kleintjes lettenJablan schreef: ↑20 okt 2021 17:44Over de zelfscan: dat is een mooie vorm van zelfbedrog. Het zelf scannen houdt klanten langer in de winkel (meer impulsaankopen). Dat is gemeten. Gevoeld ben je wel sneller, omdat elke seconde in de rij voor de kassa langer lijkt te duren dan zelf actief met de aankopen bezig zijn.
Heb je een link naar dat onderzoek? Ik herken het beeld wat je schetst zelf totaal niet. En een rondje Google levert een tegengesteld beeld op dan jij schetst: zelfscannen voorkomt juist impulsaankopen.