Die bron geeft inderdaad te denken. Zie bvJose2501 schreef: ↑03 nov 2021 14:09Dit geeft toch wel te denken:(...) Bron: https://artsencollectief.nl/
hier en daar en hier en ginder.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Klopt. Het is alleen wel een dingetje om te controleren. Dat ging tot nu toe met een mobiel, en dat lukte niet zo vlot.moederslink schreef: ↑03 nov 2021 18:57Ik heb op 23 september 2021 een QR code uitgeprint: één jaar geldig! Tót 23-09-2022 dus.
In dat verband is het wel grappig om eens terug te lezen in het 1e Coronatopic.witte angora schreef: ↑04 nov 2021 06:36(….)
In het begin schreef ik al vaak genoeg: 'als iedereen nou gewoon meewerkt, het gezonde verstand gebruikt en doet wat er gevraagd wordt, kun je het prima onder controle houden'.
(…)
Nee hoor. Ik zie steeds meer mensen die gewoon weer de mondkapjes dragen. Niets mis mee.witte angora schreef: ↑04 nov 2021 06:36Zaterdag gaan de 'nieuwe' maatregelen in. Maar wie verbiedt het om vandaag al mondkapjes in de winkel te dragen? Of wordt je dan gek aangekeken?
Ik zie het somber in, als ik eerlijk mag zijn.Bob Schurkjens schreef: ↑04 nov 2021 09:18Er is het plan geweest om weer kijk- en luistergeld in te voeren voor ongevaccineerden. Maar omdat daar zoveel zwartkijkers tussen zitten, is er toch maar van afgezien.
Bob Schurkjens schreef: ↑04 nov 2021 09:18Er is het plan geweest om weer kijk- en luistergeld in te voeren voor ongevaccineerden. Maar omdat daar zoveel zwartkijkers tussen zitten, is er toch maar van afgezien.
Ondanks mijn dubbele vaccinaties draag ik nog steeds een mondkapje in de supermarkt en af en toe kijkt er iemand met een blik van 'die is gek', maar dat deert mij niet.witte angora schreef: ↑04 nov 2021 06:36. Maar wie verbiedt het om vandaag al mondkapjes in de winkel te dragen? Of wordt je dan gek aangekeken?
En terecht. Mensen staan buiten, bij 90% van de clubs zijn er amper supporters en als je naar binnen wil dien je een QR code te hebben. Zelfs als je als sporter wil douchen of naar het toilet moet.lievemarie schreef: ↑04 nov 2021 09:47Maar het amateurvoetbal heeft het voor elkaar. De eerste uitzondering op de coronamaatregels is al een feit.