Hier heb jij vaker last van
@ scharrelschipper heeft die gave wel
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Hoezo? Binnen de familie hebben we dit vorig jaar bij de hand gehad. In Noord-Italië stierven zo veel mensen, dat er geen plek meer was in de morturia. La Familia heeft nu eenmaal een bedrijf met een gekoelde productiehal en die is als mortuarium gebruikt. Dat beeld vergeet je niet.
Dan ken jij de geschiedenis van je eigen land niet. In de strijd tegen de pokken is gebruik gemaakt van een algemene vaccinatieplicht.
Is corona vergelijkbaar met pokken?
Pokken was tot de achttiende eeuw een belangrijke doodsoorzaak bij kinderen: in Zweden en Frankrijk overleed één op de tien kinderen aan pokken.
Waar haalt u die informatie vandaan?moederslink schreef: ↑06 nov 2021 00:06Nou , de effectiviteit vd vaccins neemt af, dat wisten we al , en nu?
Allemaal aan de Pfizerpil? €600 per pil.
(…)
Ik ben geen arts, dus ga u daar geen antwoord op geven.
Volgens het RIVM:Joost van Berkel schreef: ↑06 nov 2021 11:10vanaf 6 november moeten we weer in winkels een mondkapje dragen.
Vanmorgen was ik bij de slager.
Alle klanten droegen een mondkapje, het personeel had GEEN mondkapje op en hadden ook geen handschoenen aan, dus met blote handen het vlees aanpakken.
Welke regels gelden er voor het winkelpersoneel?
Ik denk dat ze zelf niet weten wat ze moeten doen..... van mij mogen ze het houden.moederslink schreef: ↑06 nov 2021 00:06
Waarom krijgen we hier een booster ( of pil ), terwijl de halve wereld nog niet eens vaccins heeft kunnen zetten?
Je pakt nu alleen de ziekte. Bij een vaccinatieplicht gaat het om de invloed op de maatschappij, op het dagelijks leven en onder die invalshoek is het vergelijkbaar.16again schreef: ↑06 nov 2021 08:08Is corona vergelijkbaar met pokken?
https://www.rivm.nl/pokkenPokken was tot de achttiende eeuw een belangrijke doodsoorzaak bij kinderen: in Zweden en Frankrijk overleed één op de tien kinderen aan pokken.
Er zal geen opstand komen immers is 85% gevaccineerd waarom zouden die in opstand komen voor iets wat hun niet raakt. Los dat er helemaal geen sprake is van een vaccinatie plicht, wel nemen de gevolgen (enkele omschrijven dit als dwang) toe van de persoonlijke eigen keus om je niet te beschermen. Die gevolgen worden veelal gesteund voor de 85% of de ongevaccineerde nou 40 of 80% van de ziekenhuis bedden bezet, ze bezetten op basis van de groep een onevenredig deel van de bedden.
Kop klopt niet met de inhoud.
Ben wel eens benieuwd hoeveel mensen nu echt rondlopen met een valse QR code, denk dat het aantal wel meevalt. En rustiger is een ruim begrip dit kan ook door het zeer slechte weer komen en niet door wat nieuwe maatregelen die eigenlijk zeer beperkt zijn, in veel Europese landen is de mondkapjesplicht niet komen te vervallen en daar hoor je ook weinig over.lievemarie schreef: ↑06 nov 2021 17:27Vandaag weer gezellig dagje grote stad. Vrij veel handhavers gezien. Maar op terrasjes nog steeds alleen qr code check, zonder id bewijs. Er is dus nog niet veel veranderd, behalve dat het rustiger was in de stad.
Naja, ik moest naar de stad voor een ander strijkijzer. Ik vond het in Utrecht druk, heel erg druk. De meerderheid had in Hoog-Catharijne (= binnen dus verplicht) een mondkapje op, maar een grote groep toch niet. Anderhalve meter? Ga maar ergens in de rij staan. Ze staan er gewoon in je oren te tetteren. En op dat moment uiteraard zonder zo'n mondkapje, want dat hoeft niet.lievemarie schreef: ↑06 nov 2021 17:27Vandaag weer gezellig dagje grote stad. Vrij veel handhavers gezien. Maar op terrasjes nog steeds alleen qr code check, zonder id bewijs. Er is dus nog niet veel veranderd, behalve dat het rustiger was in de stad.